Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Lars Reppe ser ut som en interessant kjøper med Pareto og DnB- relasjon om jeg ikke har googlet feil

Heden opp 150k

Noen som vet noe om dem?

Sandnes basert firma. Fant ikke noe spennende på de utover at de deler by med banksjef Lars Reppe i DnB.

1 Like

Omsetningen er allerede nesten på “vanlig” dagsomsetning etter et kvarter…

1 Like

Nordea Bank Abp has today sold 27,881 shares in Solstad Offshore ASA (“Solstad”). Following the transaction Nordea will hold a total of 3,752,553 shares in Solstad, equal to 4,96% of the shares and votes in Solstad.

Disclosure of shareholding in Solstad Offshore ASA

2 Likes

Var ikke den flaggemeldingen vi ønsket :thinking:

Har eksamen, men ble så glad når jeg fikk varsel på flaggmeldingen. Sjekker med en gang og ser ikke den flaggmeldingen jeg håpet :flushed:

Hehe var feil flagg men igrunn positivt fdet og- Nordea er jo en av de som har hengt “når skal de selge seg ut” over aksjen

Ikke overraskende, men det ødelegger et positivt momentum

Tenker Nordnet kontoen får momentum nedover nå.

Kan fort hente inn dette, det er voldsom omsetning-vi er på nesten 2*vanlig dagsomsetning etter 45 min…

Uff, hvor mange skal ut av Soff da? Positivt er det at aksjen har flere kjøpere, men med denne meldingen kan det fort bli flere selgere også

1 Like

I påvente av Hemen døde neste all volum ut. Skal Nordea ut i sin helhet så er det ingen problem om likviditeten fortsetter som de siste dagene. Spørsmålet er om det dør ut på samme måte som i forrige runde. Tror egentlig ikke det, da Soff har fått en del positiv oppmerksomhet. Men den tar brodden av en rask stigning

Der stakk forøvrig Sioff av. Tipper det er noen som hopper mellom Soff og Sioff, så det samme med motsatt fortegn i går

2 Likes

Frontrunnet Nordea i går på 6.10 i går jeg for min del, så nå håper jeg å kunne laste billige trading aksjer en gang til :wink:

Long delen av SOFF aksjene mine holder jeg på selvsagt :slight_smile:

Selvsagt måtte dette skje nå, fuckin banker altså.
En melding eller to før jul vil avhjelpe dette.
I tillegg mange som kjøpte høyere oppe igår og idag som vil gjøre hva de kan for å opprettholde kursen

Å dæven, må ta en titt på SIOFF aksjene mine, takk for at du sa i fra :wink:

klokken er 10:00 omsatt 4.6 mill totalt. ikke så verst… men kursen er so so

Rare greier ikke mange igjen. Klarer å holde pusten litt til;)