Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

jeg forstår

1 Like

Såvidt jeg kan se så er ikke Nordea like forsiktige som Hemen. Rundt 1 mill aksjer solgt under oppgangen de siste dagene om jeg ikke tar feil.

Si at vi holder samme omsetning og pris på nedsalget ikke er en faktor for Nordea, vil jo Nordea være ute omtrent likt med Hemen?

Noen som kan rette på meg om jeg er helt på jordet?

At den ble pauset i seg selv var greit, men at en aksje med slik omsetning låses så lenge var spesielt

Syntes denne meldingen er rar " etter transaksjonen 7.551.727 aksjer i selskapet, tilsvarende en eierandel på 9,99 prosent." Hvorfor inkluderes aksjene til DNB?

Handel i gang igjen nå

Nordea har pøst ut. Utrolig at aksjen har gått opp i den perioden😄

Det gjorde de også på 15% meldingen om jeg husker riktig, ja, det må de ha gjort ellers hadde de ikke meldt under 15%

1 Like

Ligger noen å kjøper på 5.4 som jeg ikke ser i ordreboka, så kan være derfor handelen ble pauset?

Ja, de har utnyttet momentum og pælmet ut

Utrolig omsetning, mulig Nordea også skal ut før nyttår.
Det hyggelige tross alt er at her er det noen større som tar imot.

Høyt kjøpsvolum, nå de siste minuttene. Lurer på hvem som ligger på kjøpersiden. Ser fram til å se listene om 3 dager. Fortsetter det sånn, så treffer vi 20 mill i dagsomsetning +/-

370k aksjer siste 3 min!

2 Likes

Tror det som foregår nå til tross for nedgangen idag vil vise seg positivt, helt utrolig til soff å være hvordan det tas imot store mengder aksjer nå

Nesten 2 millioner aksjer omsatt! For et volum

Helt texas nå, sette salgsvolumet “burde” sendt aksjen under 4kr ser vi på vanlig omsetning

11mil nok før 12:00, utroligt. basert på dette så når vi lett 15mill i omsetning i dag…

1 Like

Ligger skjult kjøper på 5,4+ ser det ut til. Er vel bare KIR/Aker, Klaveness og et par andre på topp 20 listen som kan stå for det volumet som handles nå vil jeg anta. Om det ikke er noen andre som skal inn på topp 20, det kan jo og hende.

Økte litt nå og snittet ned til 5,64, nie er på gang her og jg brukte “reserven” nå🙈

1 Like

2 mill aksjer omsatt og pilen peker oppover etter 2 flaggmeldinger på nedsalg…man må være mer oppegående enn meg for å forstå dette

1 Like

Ja, dette er meget spennende, noen støvsuger.

<nå er det så heftig omsetning at har dratt fram skjemaet fra medio desember 2020, da hadde vi noen dager etterhverandre med omsatt 2-4 mill aksjer pr dag.

1 Like