Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Er ikke dette for en dag med skyhøy omsetning også? Da er det kjipt at Nordea kun er ned 200k, da kan jo dette bli en ny aktør som selger kursen nedover i en uke eller to

Overraskende at Nordea ikke er mer ned-også overraskende om ikke noen av de største har hoppet oppover på listen på den omsetningen…

Vi får vel ikke “dagens” liste før på mandag pga stengt børs gjør vi?

Stemmer det :blush:

Pioneer er nå også på vei til Las Palmas!!!

Edit:
Da tenker jeg den skal over dammen å fullføre Far Sagas kontrakt ut 3Q23. Det er jo en kontrakt fra 2021, så den er sikkert ikke så hakkende gale ettersom den er i Brasil. Perfekt!!

5 Likes

God Jul folkens-i presang får dåkke to bilder fea dagens trimtur😃

På Ocean var det rimelig rolug, på Cutter var det full aktivitet-så ut som noe vedlikehold på en sideport/tilleggsutstyr🤔


7 Likes

Maximus satt kurs Hammerfest, vakje månge dagane an låg inaktive i forbindelse med klassingen, den v vel ferdig i forgårs😄

3 Likes

3,5 døgn opp til Hammerfest.
Antar oppdragsgiver her er Equinor og antar også at raten i dette tilfellet er tilfredstillende.

3 Likes

Veldig dødt i spoten nå men litt vanskelig å vite om det er fordi det ikke oppdateres eller ikke.

Drott ligger nå på Husøy og får gjort litt småtvedlikehold, litt usaikker på om det betyr at den er ferdig med jobben for HAvfram og skal tilbake i spotten, håper ikke det men den står fortsatt som ledig fra 27.12 på Solstad siden så dessverre kan det se sånn ut.

Cutter var det aktivitet på når jeg var der for 2 dager siden, håper det betyr at de driver og klargjør den for noe…

3 Likes

Drott er på Husøy for å ta av a-ramme.
De er ferdige med Havfram.

3 Likes

Skal vel ligge 3 mnd på Melkøya som hotellskip. Må være en kostbar båt å ha som hotell, samtidig undres jeg over at det burde være bedre og billigere å leie inn feks en av hurtigrutens skip som ikke er i drift, til noe slikt som hotellskip men dem har kanskje fått en god pris.

Jeg tror faktisk at Equinor her hadde en stor utfordring og tror dette er mer enn greit betalt oppdrag rett og slett.
Sagt på en annen måte, Equinor har trolig ikke hatt mange reelle alternativ og det kan ha passet Solstad helt ypperlig

Da satser vi på at du tar det siste nedsalget fra Nordea i dag da :slightly_smiling_face:

He He. Jeg er nok på et litt annet nivå, men noe skal jeg nok få sikret meg i dag og fremover litt avhengig av kursutviklingen.

Noen som har tilgang til noen lister?

Infront sliter med sine lister i dag. Vet ikke om dette er et generelt problem for alle plattformer

Da er det nok vps som sliter

Dette er vel noe for NM:

og sikkert med muligheter utover 3mnd

1 Like

Så bra. Ikke mye igjen fra Nordea da. Og Hemen er vel helt ute

Listene må da være feil pt. Det mangler jo nesten en million på kjøp?