Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Tanken slo meg et sekund, men når jeg fikk tenkt meg om er det ikke første gangen de har fått mail fra meg, trodde egentlig mine mailer ble styrt rett i søppel boksen deres :joy:

1 Like

Muligens han var ny, og ikke fått importert globale filtersettings enda :laughing:

Kan vi håpe på en klar vending i morgen? “Hvis” Nordea har stått bak hoveddelen av volumet siste dagene trenger det ikke være så mye igjen. Børsene i USA med nok en strålende avslutning og oljen har hatt et godt løft etter stegning av OSE. Summen av siste dagers meldinger bør synke inn. Vurderte mer på 5,4 på tampen av dagen, men kan gjerne løfte seg uten at jeg får fill i morgen

1 Like

Mye spennende som skjer her om dagen, fulgt aksjen over tid og har ila. siste uken tatt en posisjon her.

Hadde likt å lest denne rapporten Overview of Offshore Support Vessel Market research now and beyond med egen seksjon om de ulike aktørene i markedet, deriblant Solstad. Dessverre ganske dyr å få tak i ser jeg, men om noen kunne pekt i retning av lignende bakgrunnsinfo hadde det vært fint med litt ekstra lektyre for julen.

1 Like

Jaggu en heavy rapport kan det se ut til.


Ingen salgsvilje, men heller ingen kjøpsvilje. Da stopper det opp

Dritkjedelig børsdag, så da vil jeg vil gjerne få lov til å ønske mine medaksjonærer i SOFF- og alle øvrige offshoreentusiaster en riktig god jul- og et godt nytt år!

Takk for god meningsutvekslinger og felles engasjement innenfor denne spennende sektoren. Det har vært et lærerikt- om ikke så veldig økonomisk innbringende år.

Mitt juleønske for året er at SOFF og SIOFF-aksjene holder seg gunstig priset noen dager til.
Mitt ønske for det nye året er at SOFF får landet ytterligere 7 stk. nye OCV-kontrakter, og at dette vil gi oss sorte regnskapstall allerede fom. 2/3Q22.

:wine_glass: :santa:

Jeg mener at sistnevnte ikke bare er mulig- men sannsynlig, og da kan vi si takk og farvel til dagens P/B-nivå.

12 Likes

Som en av de største bidragsyterne du er, så ønsker jeg deg god jul og lav kurs tom 27/12 :slight_smile:

1 Like

Spott nytt:
NEW [NORMAND SPEAR](javascript:void(0):wink: Enquest Supply duties, D/D 10 31/12/21 RNR

1 Like

Prosper forelnget til 27.12, verdifulle dager i den perioden vi er i nå. Drott står fortsatt på 27.12 men basert på havneaktivitet mm tror jeg vi får ny forlengelse der.

2 Likes

Enig, og ref det som var skrevet i siste SolShips magasinet med mange andre bruksområder på AHTS’ene. Blant annet slik Drott har jobbet med for Havfram. Spennende tider!

NM bestilt los igjen imorgen 14:00, med droppoff Røværfjorden

2 Likes

Lurer på hvor høyt kursen hadde gått i går om det ikke var for Nordea?:thinking:

Tror vi raskt hadde vært over 7 kroner. Men langsiktig er det veldig bra at Nordea nå kommer seg ut såpass raskt

3 Likes


Avgang til Hammerfest den 25-27. Ingen rykter om noe etter denne kontrakten ifølge mannskapet.

13 Likes

Takk for deling av bilder, fader dimensjoner på den skuta der.

1 Like

6 Likes

Båten er ekstrem, jobbet selv på DSV Discovery som var en enorm båt i sin tid på 120 meter :joy::joy:

bilde

3 Likes

Noen som har hatt tid på julemorgen til å se på listene om det er skjedd noe interessant?

Hemen ned 150, Nordea ned 200

Edit: Er samme som aksjewonka sendte tidligere, får ikke ‘’oppdatert’’ før mandag😊

1 Like