Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Ser effekten av at nedsalg nå er ferdig. En sakte stigning med gradvis bytte av slitne aksjonærer er perfekt

Nå må folk bare holde ut, forundrer meg stort om det ikke snart meldes nye csv kontrakter

Herligt, og etter en halvtime er vi på det som var “normal” omsrtnkng store deler av 2021🤔 voldsom omsrtning i grunn…

Fikk faktisk solg litt til 6

Hadde slitt selv med å selge i det som mest sannsynlig er bunnen av en opptrend.
Tenker at med Hemen og Nordea ute og en nyhet nå kan gi noe annet enn vi har sett siste 10mnd.
Men, kan ta feil igjen.

1 Like

Ikke når du kan kjøpe aksjene tilbake til 5,9:-) Bare enda flere… Viktig med omsetting i selskapet.

1 Like

Tror ldri jeg har sett så mange ledige båter i spoten i Nordsjøen gett, må komme litt jobb nå ellers blir det sulterater, PSV ratene nå er under de rene driftskostnadene…

Kan det ha noe med tidspunktet på året, umiddelbart etter nyttår?

Å hvis du ikke får aksjer på 5.9…hva gjør du da?

Ingen verdens ting - rettelse nå kommer jeg til å hjelpe med å få kursen over 6

2 mil i omsetting… Konge

1 Like

Omsetning er bra.
Den er snart over 6 nå.

Om den ikke bryter 6 for godt i dag, er det i hvert fall rett rundt hjørnet

1 Like

Fin formasjon nå, kan brått blåse oppover. Men selvsagt litt høydeskrekk som spiller inn også og gevinstsikring. Men hyggelig å kunne bruke ordet “gevinstsikring” i en tråd om SOFF igjen :slight_smile:

4 Likes

Fa Børs | HAVI.OSE (finansavisen.no)

skulle gjerne sett denne utviklingen i solstad.

opp 15% for øyeblikket…men vil nok snu seg snart

Går på renteregulering???

De som kjøper Havi til den prisen i stedet for SOFF/SIOFF burde, etter min mening, lese rekonstruksjonsbetingelsene enda bedre. Dette med mindre de bare spekulerer i volatilitet skjønt.

Så deilig det er å se grønne tall ved siden av profilnavnet mitt. Det er uvant

2 Likes

Garantert tradere.
Jeg trodde oppriktig på et flott q3 I Havila, men tok grådig feil.
Tør ikke røre den mer.
Men, slik oppgang kommer i soff også

Ganske like porteføljer på dere to @Rodjer @srh :slight_smile: Avkastningen tatt i betraktning

Faktisk ikke sjekket srh sin, da må jeg gjøre det😀