Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Deilig de er ute og at de peiset aksjene ut samme tid/rett etter hemen, så vi ble ferdig med det. Men herregud, hadde jeg vært kunde hos Nordea, så ville jeg vurdert sterkt å bytte bank, for makan på elendig måte å behandle penger på skal man lete lenge etter. En dyktig forvalter hadde jo seff latt kursen løpe litt og solgt i momentet etter hemen mye høyere oppe. Hvertfall om man har tatt en bitte liten titt på markedsutsiktene.

2 Likes

takk :call_me_hand:

Morsomt å se at Hystad fortsatt øker

Enig. Lokal kar og som fremstår både som en langsiktig, kompetent og profesjonell investor. Vi virker forøvrig å være litt bortskjemt med slike her, men i SOFF må jo han nå regnes som en av storaksjonærene og det er vel aldri dumt at disse øker.

1 Like

Det er statiske salgsordre. Noen er mine.

https://www.seabrokers.co.uk/shipping/market-reports/
Ved å følge denne linken kan ein finne kvar einaste markedsrapport frå Seabrokers. God lesing å sjå utvikling i markedet

Hva er bluf?

Bluf?

«Bottom line up front” - en konklusjon, som man i prosatekster innleder med, i stedet for å avslutte med, for å vekke leserens interesse.:nerd_face:

1 Like

At markedet er i god betring og ein kan forvente betre tider i denne bransjen

2 Likes

Fremragende!

Tester vi ut 7,00 allerede? Oida :sweat_smile:

Blir det grønt i dag har det vært grønt en hel børsuke

Kan ikke huske sist dette skjedde

7,00 er magisk grense, fyker videre om dette brytes med sikkerhet

Ute av SOFF her idag,

7 er et kortsiktig skille ja. Etablerer den seg over der kan man fort sikte 3 kroner til uten problemer. Så i dag så hadde det vært glimrende med en melding

Hadebra da 7,00 :sweat_smile:

Tygger seg gjennom 7 og. Skjulte kjøpere. Noen som bare skal ha golden cross :slight_smile:

1 Like

Jøss😳

Og i Dof har minoritetsgruppen negativ kontrill på 34% og kan sparke ben under rekonstruktureringen. Glad jeg er i Soff.

DOF minioritetsgruppe over 34%. Budplikt?

1 Like