Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Synes dette er skummelt territorie, er vell omtrent et døgn unna å bryte skulderlinjen, men samtidig et døgn eller to på å bryte Ma200. Kan gå begge veier resten av uken. Vanskelig å tolke va som har mest innflytelse, en hode skulder formasjon eller et GC.

Da er det lurt at man kanskje sette en stop loss rundt 6.05 til 6,15, tror jeg!

Helt enig. Da ligger jeg inn kjøpsordre på 5,6-5,8

Tenker 5.818 jeg :slight_smile:

1 Like

Med nok en veldig sterk avslutning i USA og olja i grønt terreng igjen, så hadde det passet utmerket med litt info fra selskapet i morgen. Noe må få satt liv i denne igjen

Ny dag, med nye muligheter!

Dagens liste;

1 Like

Ukesvisning (ser ok ut)


Dette er interessante saker;

For det er vel slik at denne typen avtaler ofte har flere tilhørende eller underliggende elementer og intensjoner!?

Jeg mener ikke med dette at SA som følge av dette skal kunne forventes å bidra direkte til en positiv utvikling for SOFF, men snarere at Aker/Røkke/Eriksen nå kanskje strategisk er i ferd med bygge internasjonale relasjoner med den hensikt å indirekte gavne hele Akers konglomerat. Litt i samsvar med metoden for Norge i sin tid.

kursen siger og siger.

Det vil den vel trolig fortsette å gjøre, på lav omsetning, frem til nyheter kommer. Problemet med å evt. skulle spekulere i dette er at kursen nok spretter ganske fort opp igjen når det igjen kommer grunnlag for økt omsetning. Jeg tør derfor ikke det. Denne skal jeg være med fra bunnen på!!!

Har nå heldigvis funnet meg et nytt “hjertebarn” som fyller dagene med spenning nå som SOFF igjen har inntatt dvalemodus. Det betyr likevel ikke at jeg tror vi skal måtte vente så veldig lenge på nyheter fra LPS.

1 Like

Syns jo at det er litt interessant at SEB fyller på. Har nesten 400k aksjer nå. Er dette klient handel?

1 Like

Er ikke dette en litt vel tynn konto for klienthandel?
Men, den virker jo svært tynn til å være noe reell SEB-handelskonto også

Siden LPS har det travelt med å klargjøre melding på 3 CSVer-minst :smiley: :smiley: …skal dere få en melding fra meg, Tekinvestors Soff-tråd sin utskremte representant på Karmøy…

Det er nå 2 slepebåter i Bøvågen-her ligger det 2 Soff båter i varmt opplag og 4 i kaldt-4 “gamle” AHTSer som er en del av de 37 båtene Soff skulle kvitte seg med.

Jeg anser det som over 90% sannsynlig at en av de 4 båtene nå skal bort herfra- jeg anser det som lite sannsynlig at den da skal reaktiveres for Soff.

Mitt tips:
En av disse gamle AHTSene følger i Olympic Pegasus sitt kjølvann og selges til Kina, dette er nokså like båter .

For de som vil se hva som skjer kan de følge FFS Atlas eller FFS Amaranth(slepebåtene) på Marintraffic.

EDIT:

Nå ser det faktisk ut til at alle 4 båtene er involvert i noe her…

Kommer nok børsmelding på dette.

EDIT2:
Nå kom det et rykte svivende her at 3 av båtene skal flyttes og at det muligens flyttes båter til Bøvågen fra andre steder.

8 Likes

Herlig rapport. Det hjelper på motivasjon og tålmodighet. Hva heter de 4 som ligger i kaldt opplag?

Det er Mariner, Master, Borg og Titan vel. Titan er klart nyest med 2007.

4 Likes

Opp på litt volum igjen, det er hyggelig. En melding nå så er kursen på 7 tallet igjen

@Metallian , spionen fra Tekinvestor, sendt ut som en rakett når noe rører på seg i vågen rundt deg, herlig og takk for informasjon

3 Likes

NM, lurer på om Equinor betaler 1 eller 1,5 kalkuner om dagen for den? (Equinor har jo en egen myntenhet fra tiden der de var big i Houston).

1 Like

Ein Mong hadde vært fint😄

Blir vel total omsetningen det :slight_smile:

1 Like