Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

image
Det er litt mer tull i Nordnet. Men det ser ut som den vil fortsette opp når de åpner igjen, så da trekker jeg milepæl-salget mitt :sweat_smile:
Edit: nå åpna det igjen.

Solgte her, tror man kan plukke under 10,- igjen. Tar ikke 10ern så lett, det overrasker isåfall.

Valgte å selge 20% på 10,30. Ble for kjedelig å bare se på

Jeg økte litt idag jeg, på 9,56 drar opp snittet litt men de ratene de har kommet med i det siste er så gamechanger at jeg står id et, har snitt rett over 6 så er jo ikke akkurat krise om jeg snitter bittelitt opp…

Snakkes gutta, for her kommer de store guttaboys inn nå tror jeg

Selger ikke mer her.

Ikle la storfiskene få ta den virkelig store gevinsten fra dere her. Det er nå i alle fall mitt råd til meg selv og som tilsier at det er uaktuelt for meg å selge longposisjonen før på minst 50kr

2 Likes

Korrigerer nok litt idag. Putin på veg tilbake, olja går tilbake, naturlig korrigering.

Teknisk sett så er vel dette ikke usannsynlig- ikke at jeg har peiling på det

Jeg tror derimot at tekniske forhold er underordnet det jeg tror vi ser av en ny holdning til og forståelse for SOFFs potensial i morgendagens marked herunder at inntektsvekstpotensialet mer enn forsvarer gjelden/gearingen

Korrigering betyr at vi skal i minus for dagen. Kan skje for all del.

Jeg ser på kortsikt her og vi skal over 11 ihvertfall, Kanskje ikke i dag

1 Like

Allerede over 10 MNOK i omsetning i dag :smiley:

Ser ut som om du kan få rett…

Klokken er 10.49, enda noen timer igjen av børsdagen…

1 Like

Vil ikke si olja har så mye å si her nå. Vi lagger allerede langt bak den olja hvis den skal være gjeldene


Føler vi har litt å gå på

Er eit anna aksjetal og i dag enn då.

Ingen tvil om det. Uansett så speiler ikke kursen i dag det som vil komme

Ja, er det ca. fjerdeparten!?

Etter Spleis kan nok det stemme ja. Trur ikkje at ein skal sjå på gamal aksjekurs før restrukt som noko nyttig