Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Skikkelig heisahoppsasa i SOFF idag. Nesten 2kr svinge-spenn ila få minutter…! Bare å klore seg fast ser det ut til :slight_smile:

Hva skjer nå- feil hos DnB eller noe annet?

Er nok cb

1 Like

Har vart over 10 min nå uten omsetning

Ja, men er ikke dette litt merkelig på dette nivået ?

Noe med nedsalget som har vekket mistanke antar jeg da? Eller en større nyhet?

Snart 20 mins pause :upside_down_face:

De kan vel ikke stoppe handel selvom det kommer nyheter?

Dem kan ved en «kurssensitiv melding» men er ikke vanlig

Jo, men da meldes det. Er nok bare svingningene som stopper det nå.

Da er Australis i bevegelse, og da antakelig snart i gang med sitt OW-arbeid i Asia jf. tidligere kontraktsmelding

4 Likes

sterk innsats nå.

Ja. Det er krefter i sving nå.
Har ventet på en korreksjon de siste dagene. Ser ut som Soff har andre planer.

Sitter rolig i båten.

1 Like

Tror det skal bli vanskelig å bryte 20 uten vesentlig nytt, men aldri si aldri når det kommer til Soff. Forventer en korreksjon. Enn så lenge så går jo andre supply selskaper bra også.

Må først få til et etablert brudd på R2 ved 19.05 på 4H. Så kan vi begynne se på 20/R2 på 15m

Liknende oppførsel har jeg sett i tidenes løp i andre aksjer også (JIN 1,50 kr til 20 kr, TAD 2 kr til 20 kr, etc.). Korreksjonene kommer med høyt volum intradag, ikke for hele dager. Bruker du TA på dagsintervaller, får du høy RSI og “overkjøpt” osv. En stor korreksjon intradag var f.eks. fallet til ca. 10,90 da Q4 ble lagt fram i forrige.

Jeg vil være forsiktig med å håpe på større korreksjoner. Jeg gikk inn og ut av både JIN og TAD i sin tid og gikk glipp av en del av oppgangen pga dette.

1 Like

Jeg tror (eller håper jeg egentlig bare) basert på den handelen vi nå opplever at det pågår en re-inntreden av institusjonelle investorer, og da vil vel i så fall alle gamle tekniske indikatorer bortfalle?

Dette er ment som et åpent spørsmål- har ikke peiling på dette!

Ca 400 ukrainere på Soffbåter, hvor mange som er ombird uvisst men ca halvparten-1/3 vel. Blir knåve visdt dette drar ut, i første omgang tipper det blir litt som med covud, de på båtene går ikke i land.

1 Like

Osebx er ned nesten 2 prosent. Om ikke dette er et tegn på et svekket sentiment (bredt) så vet ikke jeg. Soff holder seg godt tilsammenligning. Høyt volum, kurs fall fanges raskt.

Hva er det jeg prøver å si? 20 blir ikke noe stress.

Vet dere hva det mest dominerende ordet i soff trådens ordsky er? Korreksjon.

Er nr2 på listen “ingen” :grinning_face_with_smiling_eyes:
Overraskende sterk Soff.

1 Like