Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Flaggemelding Solstad Offshore

3 Likes

Sigma får 500k/dag gor den 40dg+40dg jobben​:facepunch: :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 Likes

Månedens Seabreeze er her, god lesing :smiley:

5 Likes

Likte fremsiden særlig godt:

3 Likes

4 Likes

Sånt blir det penger av i spot- og i kontraktsrater

1 Like

BP UK tok 4 Ahts-er fra Maersk, 10.07, 28 dager firm, jfr Braemar.

4 Likes

Du heilage😳

Tidligere i dag var jeg overbevist om at vi skulle tilbake til høyt 30-tall, men SOFF har en egen evne til å reise seg tross høy volatilitet intra-dag. Krever nerver av stål å stå i denne selv om man kom inn på lav kurs. Blir mer og mer overbevist om at vi skal videre opp og at “bunnen” stadig flyttes oppover. Håper vi holder oss stabilt på 40-tallet fremover!

2 Likes

Deilig! Feirer med té og mørk sjokolade

1 Like

Beskjeden feiring her o, e tross alt Karmøybu og me e beskjedne folk😇

4 Likes

Herlig:-) Karmøy har et vanvittig rykte på seg fra vikingetiden, om de var forsiktige vet jeg ikke, men gode handelsmenn var de.

3 Likes

Nøysomhet var vel ikke akkurat det som kategoriserte karmøyværinger på den tiden, og de lever vel kanskje på godene enda?

3 Likes

Hva faen skjer her nå

Øhhhh hvorfor er vi plutselig opp nesten 7% nå? Omsetning over 60mill så er litt omsetning og…

Ang Karmøyværinger synes jeg denne historien viser både det beskjedne og det litt mindre beskjedne ved oss:
Norges første flykaprer var en student-fra Karmøy. Han krevde en sekspakning pils for å gi seg.

1 Like

Rykter om en sammenslåing, dette kan være tegn på bevegelser som kan lede til det?

Flykapreren må være fra en havgående vikingslekt med lopper i blodet. Det taler humoren i hans krav om.

1 Like

Tilnærmet 10 prosent på dette nivået er ikke gale

2 Likes

Sveaas må skynde seg om han vil doble innsatsen til lav pris🤣

3 Likes

Uten meldinger lå det i kortene teknisk at SMA14 kom og tuppet den i ræva😀

1 Like