Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

6 Likes

mange kjøpere nå. jeg spår at vi tørner over 45 i løpet av 15min. og ender over 47 i løpet av dagen

2 Likes

Nå kom det et flytt fra Conoco, 3 ahts 8-10.juni…det KAN være de to Soffbåtene rekker den jobben, litt usikker… lite ledig ellers-det er noen Viking båter men vanligvis vil de ha 1-2 av de større på et sånt flytt og evt 1-2 litt mindre som Vikingbåtene. Uansett-noen vil få god erater!

3 Likes
1 Like

Jaggu klarte Sapphire å få den… til svimlende 1,3 MILL NOK! hinsides…

4 Likes

Helt kokkelimonke​:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Hvor leser du det her?

Både på westshore og Braemar kom dette

1 Like

Står vel også at de skal ha tre skip, klarer Prosper å snike seg inn med samme rate? De er jo på vei hjem fra Danmark. Så burde rekke 08.06.

Eller at de velger å klare seg med to siden både Sapphire og Skandi Hera er såpass store.

Hvilke app?

Braemar Offshore ACM
https://apps.apple.com/gb/app/braemar-offshore-acm/id1494688984

Må ha 3 vil eg tru, men kan fort bli ein Magne Viking

Falt marginal på slutten. Veldig tett på 47;)

1 Like

Godt spådd.

1.15mill til Maersk HAndler for en 7+14 dg jobb for BP, meget pent

3 Likes

Hei. Flott utvikling. Jeg har prøvd å selge litt på veien oppover. Men selvfølgelig klar hvis vi får en rekyl.

Ser selv hvordan kursen reagerer når den treffer øvre trendlinje på mellomlang sikt. Skulle egentlig solgt litt på 45, men forbi det nivået gikk kursen uten problem.

Ja…men for en utvikling. Far behind what i could belive… dette året.
så for meg at vi kunne klatre opp til rundt 18 hvis vi fikk et positivt resultat i 3 K. så en kurs på opp mot 48kr fredag det er jo utroligt.
Jeg fikk solgt noe på 48. …men det ser ut som at i løpet av neste uke sp har vi passert 50kr. har solgt meg ned til 1/3 av det jeg hadde og kommer ikke til å selge mer. men har hatt en flott gevinst til nå.
ellers så ha en god pinse.

4 Likes

Har ikke solgt en dritt. Kjøpte faktisk mer på 35, 36, 37 og 38. «Let your winners run». Om en uke ender jeg sikkert opp med å angre over å ha ikke solgt.

4 Likes