Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Er ute å løper og har således begrenset med verktøy- havner vi over 33 intradag mener jeg motstand og trend er brutt.

Nå er den 33🤔

Kjøpte litt mer jeg i dag pga opec.

1 Like

Jepsi Pepsi. Sjekk omsettingen. Robotene er påskrudd igjen. Regner selv med vi skal videre opp.

Ja noe skjer, nesten 40mill i omsetn nå

2 Likes

Blir spennende å se hvor denne shorten vil ende.
Håper dette stuntet vil svi skikkelig før de kommer seg ut.

Voleon økte shorten med nesten 100k i går.
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0003080608

Active positions

POSITION HOLDER SHORT POSITION SHORT PERCENT POSITION DATE (DD.MM.YYYY)
VOLEON CAPITAL MANAGEMENT LP 633 565 0,82% 02.08.2022
1 Like

Gjennom 35, ikke mange aksjer kjøpt før 36

rett i ny CB

1 Like

Its on

Jævlig mye rot med ordreboken og siste handler i både DnB og pars applikasjon.

14 dager til resultat i morgen. Kommer det omvendt PW med oppskriving, eller andre nyheter før åpning i morgen?

De pleier aldri komme med sånt….

Forrige gang kursen gikk oppover mot 50 var for tidlig og turen var for rask. Nå derimot mener jeg tiden er noe mere riktig. Oljeprisen holder seg godt, det er riktignok mye uroligheter rundtomkring. Men de massive underinvisteringene sektoren har hatt siden 2014/15, kommer til å presse/holde ratene oppe. Sist men ikke minst, det er vilje/kapital og endelig har verden forstått nødvendigheten av å investere i oljesektoren fremover. Det er lenge til verden er klar til å forlate oljen og alle dets produkter.

4 Likes

Blir spennende å se kommende lister fra vps service. I allefall om satt short økes eller motsatt. Syntes det er utfordrene å sette fingeren på hva som lå til grunn for dagens bevegelse. På den andre siden trenger det ikke være vanskeligere enn noen villige kjøpere som utløsende faktor og sim salabim…

2 Likes

Var overraskende idag, både oppgang og volum. Litt nysgjerrig på morgendagen.

1 Like

Likeledes. Nå blir det ofte mye mas om den oljeprisen, men på tross av at den fikk seg en dupp blir jeg ikke forundret om ferden til SOFF bærer videre oppover. Sentimentet i USA er bra, dog veldig tek/vekst drevet. Likevel fikk Tidewater seg en tur ned, slik som det meste andre oljerelaterte på sp500 og DJ.

Kommer ikke Tdw me q2 idag🤔

Fredag

1 Like

Jeg kjøpte 100k nærmest på best og dro den opp til 35, som fikk kretsbryteren til å slå inn. Var lykkelig for fill før CB inntraff. Var overrasket over at den dro seg videre når handelen åpnet igjen. FOMO før Q3 vil bidra framover, og i morgen er det torsdag, dagen det ofte meldes kontrakter. Kanskje en større kontakt for NM ifbm AKSO eller Subsea7?

2 Likes

Ville ikke turt å trade denne de neste to uker. Teknisk sett ser det fantatisk ut,der den nå brøt opp fra horisontal trend på stort volum. Jeg har tro på ny test av 50 kr. Den gikk vel overraskende mye før Q1 også. 50 kr innen 18. august, og rally på den store dagen til 65 kr er min spådom.

2 Likes