Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Kjøpte på 32 og solgte på 36 i dag🤓, men har tilstrekkelig med aksjer til å nyte videre opptur. Er jeg så heldig at vi skal ned vil jeg fylle på enda mer;)

Godt å bidra til omsetting også;)

Flott omsetting i dag også. Ble litt aksjer i dag også, men falt for fristelsen å løpe etter kursen den viste tegn til oppgang😅

NewsWeb (oslobors.no) (SIOFF - alt hjelper på)

Springer fikk en liten jobb.

NEW [NORMAND SPRINGER](javascript:void(0):wink: CNOOC Supply duties, D/D to L/R 13.08 05/08/22 RNR

1 Like

Pen reaksjon ca. opp til horisontal motstand jeg tidligere har markert. Tipper vi nå skal ned til 32 ish (teste MA20+MA50) og ta fart og prøve på brudd derfra.

Forsåvidt spennende utvikling i charts rundt forbi (ikke bare SOFF). Enten er vi i starten av et run oppover i enkelte papirer - eller så er det bygging av veldig mange bulltraps vi ser.

EDIT: Jeg savner forsåvidt en skikkelig test av MA100 og det kan være vi får det ila de neste 3-4 ukene (da i tilfelle ned mot 28kr). Ikke veldig høy sannsynlighet men jeg holder muligheten åpen.

2 Likes

Litt panikk stemning nå.

2 Likes

Ikke akkurat det oppfølgingsstikket man ønsker på et brudd

Csv-en Cutter sin tur til Frankrike, er nok et korttidsoppdrag før den drar til Brasil.
Den står nå oppført til Fecamp windfarm ( utenfor Normandie ), jfr Marinetraffic.
Det betyr vel at samtlige Soff sine Csv-er er i jobb.

1 Like

Flaggemelding

Det forklarer jo mye

Triumph; spot oppdrag for Enquest, jfr hjemmesiden til Soff

Skuffende at ikke dnb her fått solgt posten i sin helhet. Men her kan jo være gjort deals under bordet. Kistefos kjøper 4 mill mot at resten dumpes i markedet, for å drive kursen ned for ytterligere hamstring.

Uansett, volumet om dagen er helt annet enn under Hemens nedsalg. Det blir spennende å se hvordan markedet absorberer, og vi kan få spennende endringer i aksjonærlista.

5 Likes

Inngår de 4 mill aksjene i terminavtalen til kistefos i beholdningen til DnB? Er vel eneste aktør (bortsett fra Aker)som fremgår i aksjelisten med stor nok beholdning til å dekke en slik avtale? Vil i såfall bety at disse må holdes til 1/12 ref avtalen? Eller har jeg forstått dette feil?

Trodde seb var hans aksjer.

1 Like

Redselen for at DnB skal selge alt er stor

Er nå omsetning i dag også i allefall. Tilsvarende 10% av DNB på 40 minutter, så det meste går vel unna i løpet av dagen :wink:

1 Like

Regner med det var svette investorer som gjorde jobben lettere Voleon i begynnelsen

Tja, denne investoren sitter med lockup i allefall :slight_smile:

Synd at en ikke har mulighet til akkumulere litt videre.

1 Like

Fallet ned til 32 og nedenfor kom mye raskere enn forventet. Nå har vi i tillegg et potensielt salgsnett på oss (kastet ut av DNB) over noe tid fremover og det kan dempe kjøpslysten for noen. Veldig overrasket dersom ikke MA100 og 26-27 kommer i spill de neste dager / uker. Positive news og / eller en god Q2 kan selvsagt bøte på dette.

2 Likes