Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Ja en dropp ned 8-10% var jeg forberedt på og så for meg litt stabilsiering utover dagen.

Men en ting er nedgangen-volumet er jo helt tullete høyt

Som du sa for en stund siden, mange Ola nordmann er kommet inn og få selskap av størrelse etter nyttår. Mange har ikke vært med siden 2020, mange vet ikke casen og håpet på Q2 som rakett og gull og grønne skoger.
Kunne spart meg den sell i Hudl i går, får å ikke fått minus 15% på en dag:)

Ja, og dersom det kommer melding om at første bank er oppe live på Bedrock nå rett over helgen så blir det dobbelt ekkelt.
Men, sånn er det, derfor det hele tiden er valgets kvaler.

Kjøpte meg inn igjen på 26.8

1 Like

Flott.

Begynner momentum alogoene til DnB pb nå montro ?

1 Like

Hva f skjedde nå? Opp 6% på et blunk og omsetningen 107mill?

1 Like

Noen spiller med klinkekuler tror jeg…Vår herres klinkekule sunget av Erik Bye - YouTube

Da har vi fått ut de fleste som ville ut og stigning er et faktum. Effektivt med en sånn dag med mye omsetning :wink:
Bedre enn å dra det ut i lange tak. Blir spennende på mandag om DNB brukte noen av dagene før q2 til å lempe ut.

Tror det kan komme enda en dipp

Håper det :slight_smile:

Gratulerer for dem som kjøpte seg inn på bonn

Lukter poop and scoop (motsatt av pump and dump) av dette. Få den ned og akkumuler. Aksjonærlista på onsdag blir spennende!

2 Likes

I aller høyeste grad. Håper DnB har lempet ut- tror ikke det men det hadde vært gøy

2 Likes

Nå mangler vi egentlig bare fredags børsmeldingen.

For dem som vokste opp på 80-90tallet:

P-P-P-PIZZAFYLL! - YouTube

God helg!!!

god helg

God helg allesammen,nye tak til mandag.

1 Like

Regner med folk følger med her… Details - Short Sale Register

Kan ligge til at ut over voleon shortes det også av mindre aktører i soff.

Har gjelda blitt justert tilsvarende ved tidligere kvartaler? Dersom SOFF har litt valgfrihet i hvordan slikt rapporteres, var det svært fornuftig å ta smellen nå og bli ferdig med den, samtidig som det ble lagt fram rekordresultat. Det er ikke mange som tror dollar skal tilbake og høyere enn 10 kr, såvidt jeg har forstått. Det betyr at framover vil gjelda krympe når justert for valuta på nytt.

Jeg tror de må justere for valuta i regnskapet, de kan nok ikke velge det.

Er nok noen tusen som vil følge ekstra med på dollarkursen frem mot q3😄

1 Like