Hva var statusoppdateringen?
Omsetningsøkning i fravær av børsmelding
Hva er det noen nå ser eller spekulerer montro?
Hva var statusoppdateringen?
Omsetningsøkning i fravær av børsmelding
Hva er det noen nå ser eller spekulerer montro?
Dem er vel bare til anker der før ferden bærer videre tenker jeg.
Ser ut som den bunkrer brenstoff. Ligger er skip ved siden av den som er registrert som tankbåt
Stemmer nok bra det, den skal videre.
Da stemmer det som du sa og som du hadde hørt. Positivt
Hemen ned 25k
NM forlater akkurat nå Freeport på ferd mot øst
Ja, hvorfor legger man 1 mill aksjer til synlig salg på 5,50. Det er ytterst få som har mulighet til slik testing
Utrolig imponert av Magne Hystad som øker jevnt og trutt, nærmest daglig. Han har de siste 3 mnd økt med 510k aksjer til nå 7.plass og 1,350 mill aksjer.
Far Symphony med nytt oppdrag.
26/10/21 [FAR SYMPHONY](javascript:void(0) Enquest Supply duties, C/R + opt. 27/10/21 RNR
NEW [NORMAND SITELLA](javascript:void(0) Peterson SBS Den Helder B.V. Supply duties, D/D 14 27/10/21 RNR
Vi vet at Hemen selger, men jeg håper og tror at det er Kristian Falnes som styrer på kjøpersiden.
Jepp, da stemmer alt hva jeg skrev forleden.
Mannskapsbytte på Las Palmas next.
Normand Samson har lagt på svai utenfor Pireus en stund, men satte nå kurs mot Pachi Oil Terminal. Ikke spør meg hvorfor…
Den har vel vært på kabellegging som fra mai/juni hvorpå det kunne utøves opsjoner for resten av 2021, så spørsmålet er om den da kanskje er på vei til en ny jobb, vi hører ikke mye fra selskapet så gadd vite.
Tenker litt på NM ift tid for klassing, ligger an til 3-4 ukers tid som vi har spekulert i.
Har Solstad akseptert publisering av DNV informasjon om båtene. En må ha innlogging for å få tilgang, eller en har tilgang fordi en har en jobb der en har informasjon, da er det gjerne forventet en ikke deler uten aksept Ikke akkurat statshemmeligheter dette, men har Solstad akseptert deling er det selvsagt ok
Kan avsløre jeg er Solstad ansatt. En del av spekulasjonene tror jeg dere enkelt hadde fått svar på med å sende en mail til ledelsen. Klassing av NM har vært publisert i del av circular letter til alle ansatte for lenge siden. Vi som er ansatte deler gjerne ikke det vi vet, slik er det bare. Men det kan godt hende ledelsen svarer dersom noen spør
Dette er info som del av det fullstendige åpne dnv-registeret som du finner på dnvs nettsider.
Edit: Godt innspill- men er ikke spekuleringen en del av morroa da?
Edit 2: Jeg skal ikke spørre om hva du som ansatt vet om NMs fremtid, men er det slik at dere ansatte vet noe- eller mener å vite noe om dette som ikke øvrigheten vet? Sånn er det nemlig gjerne i min bransje- eiendom.
Nå skal jeg være forsiktig, men av egen erfaring må jeg vel kunne uten problemer påstå at svar på henvendelser ikke er Solstad sin sterkeste side.
Har hatt kontakt med flere selskaper de seneste par årene, deriblant Photocure og Nel, Solstad når dem ikke til anklene engang, dessverre.
Tror ikke jeg skal utdype noe mer.
Og dette kommer fra en av de mest iherdige og optimistiske skribenter ift Solstad siste 12mnd.
Så sitter du i posisjon til å videreformidle budskapet så er det bare iorden.