Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Fin start på helga, det er jo akkurat dette jeg har sagt jeg vil ha-mellomlange kontrakter på csvene i olje&gass da det er de som betaler klart mest :smiley:

1 Like

Se der ja, håper dette er begynnelsen på et større kontraktsrush

Omsatt aksjer i soff for 4,400 kroner, nesten ikke til å tro!!!

Det stemmer ikke, i følge Nordnet ihvertfall. LOD er 5,25.

Da er vi i mål med den første CSV-kontrakten . Neste mål: 9 to go

Du kan ikke stole på DNB. De roter, og jeg har enda ikke fått en ordentlig tilbakemelding ift. hva som skjer

1 Like

Jeg sitter med Sr-Bank plattformen også, begge viser omsatt 182,5k nå

god morgen. kan du sende en oversikt?

kjøp/salg?

ja. oppdatert liste hva som skjer pga dette er det mest intresange

og god morgen til deg- og dere andre også!

1 Like

Interessant hvor mye Hystadfamilien drar på, de nærmer seg jo Solstad-familien …

Ser Far Sigma har fått en jobb også som har gått direkte og ikke vært lagt ut, tyder på bra press-er ikke mye ledig i Nordsjøen nå

Jeg, ser ikke dette på DNB

Ja, og jeg synes jo at inntreden til Ann Helen Hystad er veldig interessant. Både ift. hennes bransjetilhørighet og kontantbeholdning

Nå e egi spåkule modus gett-ikke før har jeg skrevet innlegget så går det 30min og dewt tildels 3 PSV kontrakter i spotten og vi ser for en gangs skyld nivå rundt/over 200k/dag

Virker som det ligger et brukbart og stabilt volum på kjøp, på lavt 5 tallet, klart for å plukke opp utålmodig nedsalg. Er nok flere som skal ha mer her. Liker at Hemen har dager med salg på 250k. Begynner å hjelpe. Tror tålmodighet vil lønne seg. Holder en knapp på at Sioff bli en nyttårsrakett i år, men Soff kan like gjerne komme den også

Virker som noen selger til den store gullmedaljen fortsatt i sioff, får bare håpe at ikke Giek også har åpnet opp.

Tror hovedproblemet er at en del av SR-bank sine aksjer foreløpig er på korte hender. Må males litt rundt dette nivået først tenker jeg (SIOFF). Det samme gjelder for SOFF. Aksjene fra nedsalgene må rullere noen ganger, det beste vi kan håpe er en jevn stigning

1 Like

dvs…noen ser ikke at det store løftet kommer. i solstad så vil jo john fredriksen holde det gående til januar. hvor langt prisen kan falle er avhengigt av hvor mange aksjer han legger ut. ser ut som de har en diseplin om max nedsalg rundt 50-75000 aksjer hver dag. dvs. 250000 nok til 375.000 nok. hva som skjer videre her er at man med dette volumet bringer ned aksjen. Q3 blir spennende. hvis det blir slik du har antydet at vi havner på rundt minus 100 mill eller bedre så kommer troen og kjøperene inn . videre er jo kursen koblet mot forventninger med referanse i siem , eiesvik, havila med flere. for min del så ser jeg frem til q3 i 2022.