Forsåvidt enig. Litt bullish at han har tro på et selskap som driver med ting han har god peiling på da, sånn sett.
KAn vanskelig se på det som noe annet enn positivt-han kunne jo kjøpt under 20kr for noen mnd siden-må jo være ting han ser som gjør at han kjøper nå.
Tror det er så enkelt som at han tror at soff aksjen skal bli mer verdt fram i tid ja.
Så selvsagt kan det ikke tolkes negativt, men det er nok et enmanns stunt tror jeg.
Jeg tenker at han nå mtp markedet og psv-salget ser oppside i aksjen som en ren investering, og synes timingen er spennende- aksjen var jo mye “billigere” for kort tid siden…
Date | Vessel | Charterer | Scope of Work | Comm. | Rate |
---|---|---|---|---|---|
NEW | [NORMAND LEADER](javascript:void(0) | OKEA | Supply duties, D/D 21 | 27/03/23 | NOK 195000 |
[
NORMAND DROTT](javascript:void(0) Ross Offshore AS R/M Deepsea Yantai , D/D 14 25/03/23 NOK 350000
Noe pågang her og jeg stiller spørsmålstegn til om kursen nå vender. Utrolig lavt volum -
Er jo såvidt det handles…
Det er stusselig, men tross lavt volum ser vi ikke minus 6-10 p
Hehe, merkelig hvordan det endrer seg, for 13-14 måneder siden ville man solgt ræva for å se slik omsetning som idag.
Yepp- På den tiden var dagsomsetning på 3-4 mill en merkedag.
Litt rart å tenke på i dag-
Tror vi bunnen er nådd nå og at kursen begynner litt stigning?
Det er ikke godt å si. Det er lavere omsetting uten fallende kurs, hvilket er positivt. På den andre siden trenger vi volum i kampen oppover.
Ser i oppstrøms at både seismikk og rigg/drill går som kuler(av dem jeg følger), mens EP-selskapene jobber seg roligere opp og supply varierer. Kommer nok etterhvert her også -
god morgen. trist utvikling. men satser på at det vil snu. for solstad sin del så må det være noen nyheter eller at noen store drar lasset og kjøper mer aksjer.
skulle gjerne sett dollaren under 10 kr før vi drar oss in i april.
31.9 nå… her gjelder tyngde loven… hvor det ender i dag er uvist
Røk noen stops der?
vi er på 30.5… er det noen nyheter eller er dette bare makro? olje prisen er jo mye ned…rentene går opp…osv… sterk dollar…osv… huff
Så enkelt kan det sies ja.
nesten som et kinesisk flagg…mangler bare noen stjerner
…skulle gjerne nå hatt masse cash… det er nå man legger grunnlaget for store formuer