Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Frontier forflyttet seg til kristiansand, skal nok begynne på den1+1mnd jobben for Ocean installer

4 Likes

Dette som blir pengemaskinene, ikke umulig dusse største vil dra inn 0.5-1mill/dag over drift de neste årene nå.

5 Likes

Er det noe illevarslende med listene?

Listene ser helt grei ut.
Ble dumpet ca 230-240k på vei ned fra 29,7 til 27,3
Kan det være en short som prøver seg?

Edit: ca 300k

1 Like

Meget mulig. Nok av psykologi - frykt og usikkerhet - å spille med.

Skjer ting i spoten nå:
Drott borte fra listene ukjent hvorfor (prosjektjobb???)
Sigma har skilt lag med Sirius utenfor afrika og er tilbake ca 19.april
Sapphire er forlenget helt til 19.4 nå- det betyr 4 uker på den jobben for Vår Energi til 900k/dag!

2 Likes

Er nok en short som prøver seg her ja. De vet 28 er en viktig hylle. Så får vi se, men herregud at dette er mulig. Kun Oslo børs og bingo med jalla volum man kan gjøre det så enkelt med relativt lite midler.

Neste spørsmål da er, hva gjør det lukrativt å gamble med en short her nå?

1 Like

Det er et psykologisk spill. De vil ha aksjen ned mest mulig før Q i mai
kjøper på begge sider her.
Hvorfor mener du kursen skal falle langt under 30 igjen?

Jeg mener ikke noe spesielt, har lenge lurt på hva som er fair pris på Soff uten egentlig å lande på noe.

1 Like

Jeg mente fear pris på Soff for 1 år siden var 60, og idag mener jeg vi fort kan se nærmere 80 som fear pris.

Det jeg dog har sagt helt klart mange ganger tidligere.
Da kursen var 5-6 kroner var det ingen til om at kursen skulle opp, da den var på 50 var jeg meget usikker på om hvorfor den skulle videre

1 Like

Du vet hva som kommer

Jeg aner ikke hva som kommer, men har mine tanker om det.

1 Like

Så hvordan forklarer du siste ukes nedgang. Du som alle vet at dette er i overkant tullete?

men handlet 5 k til 27,det synes jeg er greit. emisjon kommer nok men har tro på en ordnet emisjon som vil gi positivt løft

Glem den emisjonen i 6 måneder nå da. Er ikke noe emi før tidligst sen høsten. Ville de hatt emi nå så hadde den vært satt når kursen var på 50

Jeg er ikke enig i at det er tullete.
Aksjen har blitt kjørt opp hinsides mye tidligere.
Selskapet har en uavklart situasjon i en ubehagelig makro situasjon.

Som investor kan man ikke lukke øynene for de alvorlige realiteter.

3 Likes

Selskapet gjør grep om gjelden det ser man

Helt klart, men ikke alle var enige i at blokksalget av PSV’er var et sjakktrekk.
PSV’enes tid kommer også her etterhvert med betydelig høyere rater.

1 Like