Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

En kopi av fjordåret dette. Ikke noe annet en teknisk strategi spør du meg. Ganske så tullete

Ja, en aksje med sinnsyk volatilitet på godt og vondt

Jepp. Jeg var i utgangspunktet godt fornøyd med salg på 11,5 eller kjøp på 5 kroner i 2021. Ble litt mindre forøyd etter hvert :slight_smile:

Ja, kanskje det.
Vanskelig å si, det har ordnet seg tidligere på disse nedturene at den har kommet tilbake, blir spennende å se om det skjer en gang til.
Tror endel må avklares først denne gangen før det eventuelt kan skje.

Ja, samme her.
Uansett bedre å kjøpe på 5 og selge på 11 enn kjøpe på 20 å være med til 51 og fortsatt sitte nå.

Vanskelige valg å ta underveis.

For en avslutningen. Her er det en eller flere som skal ut ja, og kanskje intraposisjoner som feilet

Ja, jeg er ikke i tvil hvertfall om at noen letter seg kraftig.

Var vel 4-5% av aksjene som ble omsatt idag.

Noen som er redd mai kanskje

Tenker 22.5 er vendepunket igjen. Trendkanalen er oppover i det lange bildet

De av dere som også følger XI-forumet ser en kommentar fra Atle i Soff-kanalen kl 20:54. Mine mistanker før i dag var ikke helt uberettiget

2 Likes

Forklarer det meste av bevegelsene siden fredag

Hvis dette stemmer, skal vi se på kveldens liste at ASP tok et saftig jafs på fredag.

Hva blir sagt der?

Fra XI- syns drt var interessant ja

Hei SOFF aksjonærer. Her skal dere få forklaringen på dagens aktivitet. På fredag falt SOFF 10 % fra start. ( i ettertid har jeg blitt fortalt at det skyldes at en eller annen kar som driver en FB gruppe om SOFF med mange aktive brukere hadde solgt og da dette ble kjent rundt det miljøet så fulgte sikkert mange på og solgte) Jeg lå hele fredagen og wappet inn aksjer da jeg har hatt lyst på SOFF( Og annen oilservice) en periode og ned 50% fra i vinteren på kurser på 24 føles som en ok inngang med bra RR når man ser de eventyrlige positive utsiktene det er der fremover. I går mandag rett fra start ( var mye mas om dette salget til han som driver den FB gruppen i helgen sikkert derfor den åpnet svakt) så falt den videre så da økte den første timen og fikk litt flere aksjer før jeg gikk ut i solen i Bergen. Oppdaget at den avsluttet gårdagen sterkt så siden jeg hadde fått litt mye aksjer inn fredag/mandag så brukte jeg dagen i dag før kl 1430 til å selge meg ned til en post jeg kan trives med. Siste salget mitt i dag var kl 14,35 til 24 kr. Så alle som tror dagens salg skyldes rykter om emisjon eller andre grunner til dagens nedsalg de kan bare relaxe . Eneste som skjedde er at ca 60% av de aksjene som ble solgt til meg på fredag/mandag av miljøet rundt han til han FB karen som driver denne SOFF nettsiden i dag ble videresolgt til andre fra meg. Så nå har jeg en ok post i SOFF som forhåpeligvis sammen med annet Oil service jeg kjøper gir en hyggelig avkastning når verden fatter hvor gode tider disse aktørene har nå og vil ha de neste årene. Om det er vind eller oil/gass de skal jobbe for.

Oslo børs har generelt enormt liten kjøps interesse for tiden så selv store solide selskap med enorm utbytte kapasitet som BP / VÅR blir solgt hardt ned på lavt volum så om dere trader ta mindre posisjoner og vær mer gniten med budene enn hva dere hva i vinter når kjøpsinteressen var større.

Ha en fin kveld

Ps jeg har inntil videre pensjonert alle trading konter minus 1 så alle kjøp/salg er fra samme konto så de som tror noe annet av ulike grunnet kan slappe av.

Ha en fin kveld

1 Like

Asp har herjet litt i soff siste dagene ja, han handlet visst på fallet tidligere i uken og lempet ut 60% av det idag. Han blir sittende med en ok post sier han.

1 Like

Morsomt

Ja, utfra det man leser fra ASP så har han herjet i aksjen., så det hadde du sannelig rett i.
Så får vi se ikveld og de neste dagene hvor omfattende det har vært av totalen.

Ser ut som jeg fikk rett i at det er en som liker å jobbe på begge sider av bordet hvertfall.

Vanskelig å si hva som er best eller værst :joy:

kursresponsen blir nå morsom å anskue.

1 Like

Om dette er korrrkt er det ihvertfall å foretrekke foran nedsalg fea andre store.

Får vi fredagens liste ikveld mon tro?

Hvis han nå sitter stille fremover, slik som han sier, bør vi kanskje få stigning igjen. Hvis ikke andre får panikk, og selger da…