Prosper på riggflytt ingen rate pr nuh
Hvor lenge?
Håper det blir litt fart i spotten snart. Vært stille etter påske.
Til 5.5 ifølge hjemmediden så medium langt flytt
så da snakkes det evt. om sammen slåing av siem og solstad…jeg tenker bare høyt…
Usikker på om det er de mest aktuelle…jeg mener fortsatt Sioff+Viking hadde vært en meget god match.
ikke glem at siem har prøvd å slå sammen siem og solstad… kanskje de får det til nå. kistefoss eier i siem og solstad samt viking supply. jeg ser det som absolutt muligt at dette kanskje. evt verdi setting av aksjene lurer jeg mye på. gjennom en slik operasjon så styrker siem seg i flere markeder samt får tilgang på konstruksjons skip. føller det kan være en absolutt mulighet for at dette kan skje.
Snedig handelsmønster de siste dagene, virker som mye av det er algoritme-dans?
Denne tanken slo meg nettopp også. Drar inn kjøpere så kommer dumpen.
Vi vet jo at Atle er aktiv her. Det blir jo sirkus da, så ikke være overrasket
Blir nok mer volatilt med slike aktører inne ja.
Så veldig ut som en Atle-chunk den bolken som gikk nettopp
Det var det fort ja
Ja, du hadde rett i det da jeg trodde det var IB som holdt på.
Er nok han igjen idag.
Ser SBm1 kan med fordel endre omtalen av Soff litt nå:
SOFF
SOLSTAD OFFSHORE
Oslo Børs
25.50
Endring | Endring % |
---|---|
0.1000 | 0.39 |
Solstad has more than 50 years of experience within various shipping segments, and is currently the leading provider of specialized offshore tonnage to the international oil and gas industry. Solstad is a global company consisting of approximately 141 vessels with more than 4.000 employees. The Company has a worldwide operation, with particular focus on Brazil, North Sea, South East Asia, Australia and Africa.
Rart å tenke på hvor voldsomt de har skalert ned siden fusjonene i 2017
Ja, heftig
Hvis det er han samme kødden som holder på nå igjen så må vel dette være kursmanipulasjon? Kan vel ikke være lov å holde på sånn.
Ikke positivt for aksjen hvertfall.
Rimelig enkel sak å tjene penger i en aksje når man legger premissene selv og de blir fulgt opp av både vitenede og uvitende.