Sigma og Sapphire på riggflytt for Wintershall, da er alle soff ahtsene i nordsjøen aktive eller snart aktive
Om soff har vært volatil, er den ustabil nå iallefall.
Er jo akkurat det samme mønsteret som sist han holdt på.Helt utrolig at det er lov å holde på sånn.
Greit at han svarer i det minste
Er han helt ute igjen?
Det får du vel svaret på straks hos XI vil jeg tro.
Han er ikke tom slik jeg tolker ham. Det var vel meningen og at han skulle sitte på en post.
Det kan endre seg fort
På et sekund.
Håper han tapte mye,
Bare spørs om ikke den jævelen han gir skylda var han selv
Enten spiller han dum, eller så er han fullstendig inkompetent til å trade med slike volum. Hvem girer opp så jævlig at de får margin call når de er god for kanskje 100 millioner. Nei, heller mot at dette er pisspreik. Tror også ASP shortet den ned ved vha lånte aksjer fra Morten Østdahl (ca 800k)i forkant av kjøpene forrige fredag og mandag. Så har han vel solgt igjen, og satt ny short i dag på samme måte. Alternativt sitter han med en stor post fortsatt, men har lånt aksjer som han dumpet i dag, og dekket inn noe av mot slutten. Med formål å øke beholdningen til lavere kurs.
Om han faktisk ble tvangssolgt bør han finne seg ny hobby, før han soser vekk formuen. Totalt amatørmessig spilleavhengig oppførsel i så fall.
Ja helt enig med dere,dette er bare bullshit.
Kan ikke tenke meg at hvis han hadde tapt så mye så tror jeg ikke han ville innrømmet det sånn uten videre på ett forum som han vet alle kan lese.
Antagelig en dekkhistorie i tilfelle han skulle komme under etterforsking for kurs manipulasjon.
Kan ikke se hvorfor M.Østdahl vil låne bort aksjer til han når han vet at kursen vil falle mye,hvis da ikke han er med på det han og for å få kjøpt seg opp billigere og akkumulere flere aksjer.
Han må jo vite hvordan ASP holder på.
Så da kan vi antagelig forvente at dette ikke var siste gang han gjør dette.
Jeg forventer mer volatilitet fremover.
Østdahl sitter vel bare ultralong, men lar aksjene lånes ut. Enkelt hos feks Pareto. Man vet ikke hvem som faktisk låner dem, men tjener en solid rente på det.
Dersom dette stemmer, vil vi snart se i aksjonærlistene at Østdahl står med +790k, uten å ha solgt i forveien. Dette tror jeg skyldes raske utlån, enten intradag eller under tre dager. Aktører som ASP som har stor sikkerhet kan derfor låne hele posten, shorte og utløse stop loss og algo nedgang, for deretter å dekke seg inn på bunn, og evt fylle på med nettokjøp, om det var planen. Risikabelt dersom feks IB plutselig bestemmer seg for å kjøpe, men i et stille marked som nå, dikterer nærmest ASP kursen. Tipper han lider av stormannsgalskap i tillegg, og blir turned on av å se kursen flytte seg dit han vil.
Kjenner at jeg ikke orker engasjere meg for mye i detaljene. Så lenge det gjøres innenfor lovverket er både shorting, trading og robothandlrr en drl av gamet. Jg sitter med min long post og tenker tallene-dvs ratene- skal vinne til slutt😄
Jg kjøpte dog en tradepost på 23.00 idag oppå longposten min, for jg er 90% sikker på vi får en rekyl på 1-2dag.
525k/dag på Sigma og Sapphire på Wintershall, pent. 450k/dag på havila.
Heftig manipulering av kurs nå, Når disse folka er ferdig, vil Soff fint få en rekyl oppover.