Dumpes hardt nå. Børsen surner
Hva er kursen nå? Den har forsvunnet på DN
Den nye dn løsningen irriterer meg noe helt innfor jævlig. Har meldt problemet videre.
27,5 ca
Takk,ja den er mye dårligere enn den gamle.Utrolig at folk får betalt for å ødelegge en side som var bra og lettoversiktlig.
27, 1 nå på høy omsetting snart 1000 K NOK
Får se om 27 holder nå.
Edit. 10:38, 16 mil i omsetting.
Kursen utviklet seg dessverre som fryktet. Motsatt av fornuft… Hva hadde folk forventet av tall? Var jo helt i øvre sjiktet av guiding. Spiller jo ikke så mye rolle på lang sikt, men litt frustrerende er det jo.
Det tar seg oppigjen - regner jeg med som har fylt på
Har 0.5% cash i porteføljen, er lastet til ripa-bruktre de siste kronene til en liten økning i amsc idag for litt mer Maritime-eksponering
Det var lettjente penger gitt.
Kan sri møkje om Solstad , men det e sjeldent kjedelig
Med alle 5 spot-ahtsene borte på gode rater i WA i halve kvartalet og maximus med 100% utnyttelse for Q4 slik jeg forstod LPS så kan vi faktisk få den morsomme situasjonen at Q4 blir bedre enn Q3 her kan vi ikke? Altså, bare den forskjellen med Maximus som da får ca 40 flere betaltge dager vil jo være en stor styrke kontra Q3?
Ja, skulle tro det. Utgiftene er det jo ikke så lett å holde styr på, men inntektene burde bli bedre.
Jeg er nokså sikker på at NM ikke gikk 100% med enne raten i Q4-22 så det kan bli en liten"smell" på Q4 igrunn-i positiv forstand
40 flere betalte dager på NM i Q4 vs Q3 er ca +100 mill i omsetning bare der.
Tenker Q4 må bli bra.
Nå blir det action
Søkmål er skjeldent bra. Takker for laget sålangt:-)
Nå kan det bli rally! SOFF i spill!