Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

http://m.info.dn.no/rest/head/mirrorPage/@vIyiWRG-8V9cPh7G7Dd1Ts2Gr1ml1yzjOJsAWpSo-O8Rifw_sl3PZd89qxTQKkVFR-SDX7xsYFaZZnR1j-p-qBNclXsYHBbYfqWMb0MY_NWjkcOR.html?deliveryName=DM133918&fbclid=IwAR02ItCHrFgWkKC9-mEWHHnG7vRaDr9F657ji1eXD8_V-FaV-A3CqQRhC5g

1 Like

Installer; er på farta fra Las Palmas til Malaga, jfr Marinetraffic

4 Likes

Spennende🤓

4 Likes

Likte det jeg hørte Svend foertelle på Aksjesladder nå om ahts og vind i 2023 :smiley:

3 Likes
3 Likes

Lurer på om det kommer noe arbeid utenom spot på Sigma nå, den er tatt av spotlisten på hjemmesiden og ligger nå til kai rett bortenfor meg og ikke i Bergen lenger.

Westshore har TBA til 15.11

Prosper har også satt kursen hjemover

1 Like

Ja der ser jeg westshore oppdaterte

Men hadde ikke forsvunnet fra Solstadsiden for fn 14dg spotjobb så jg er optimist

1 Like

Like før takeoff nå… Både bot’er og mennesker ønsker nok at vi bikker over 26, da blir det ketchup, med utløsning av triggerkjøp, tenker jeg.

Interessant med drn meglerkontoen i usa som øker

Oljen snur og Tidewater fortsetter opp

1 Like

Den har hatt fire forsøk på å bryte 26 kr de siste tre handelsdager… Knekker vi den på tampen i dag, så er det rake veien til 30-31 kr i første omgang.

2 Likes

Står å stanger mot 26 :crossed_fingers:t5:

Elsker å ha rett😄 Sigma har satt kurs mot Las Palmas da er det noe større på gang🤓

6 Likes

Brazil/Mexico?

Ville tippet Vest Afrika evt Brasil….men alt er jo innom LasP stort sett😄

1 Like

Ranger i Australia forlenget fra «end oct» til «mid dec»

1 Like

Etablerer nytt, utslippsfritt offshorerederi | Finansavisen

1 Like

Får ikke lest den, men står det noe om hvor mange og hvor lenge det er til de har noe sånn klart?