Men det er da ikke bare 63,5mill aksjer i NewCo?
Nei men Aker sine har jo ikke rettigheter
Subsea7 med kontrakt verdt minst 13mrd i Brasil- på 2000m dyp…arbeidet begynner i 2026…jeg vet ihvertfall om en båt som har kapsitet til å jobbe på 2000m+ og er ledig da.
Ikke sett noe til TR mine på nordnet enda (IKZ)- andre? Syns jeg så en igår som hadde de på konto (ASK) hos Nordnet?
TR er synlige hos Pareto , men ikke hos DNB enda.
Fra Xi-forumet:
Aldri handlet NOTC, men her står det at det går digitalt. Enn så lenge er det ikke neo som skjer når man tryker på “SOFMART”
Hos Pareto Securities kan du handle unoterte aksjer digitalt via vår handels- og analyseplattform. Du får tilgang til handel i standard norske OTC (NOTC), svenske unoterte aksjer, samt vår egen liste med unoterte aksjer vi tilbyr handel i, Pareto OTC.
(OBS- høy kurtasje ved handel NOTC vær obs!)
Mine tegningsretter er registrert på VPS (DNB/Investortjenester).
Har ikke satt meg inn i detaljene enda.
Pareto:
Ordre kan legges via nett, men selve handlene utføres manuelt.
Aksjene er ikke lagt opp enda – så pt. må ordre gjøres via megler. Vil nok være på plass ila formiddag .
Jeg fikk melding fra VPS så forventede antall tegningsretter er på plass. Ser at DNB aksjeside (er tidligere SBanken kunde) så er det ikke tillatt å handle på NOTC listen. Så det må vel ringes inn.
Har noen sett foreløpige kurser bid/ask osv.? Finner det ikke noe sted.
Pareto har lagt det inn i sitt system nå, der står det kurs 11kr på siste, her tror jeg dog man må ta ting med forbehold
AMSC drar litt på-mye enklere å kjøpe AMSC enn retter i newco for samme resultatet tenker noen?
Jeg tok kontakt med SBanken meglerbord og de henviste meg til Pareto for å få utført evt. salg. Ringte så Pareto og de kan behjelpe med salg (og evt. kjøp for de som er interessert i det). Så langt har det vært omsetning på ca. 175K t.retter til en pris mellom 9,20 og 10,00kr.
EDIT: Vurderer sterkt å benytte meg av rettene dersom vi blir liggende rundt 10kr
Fikk lagt inn en liten ordre på DNB til 9,50
Men ordrebildet i DNB sliter der ligger kjøp på 8,88 og salg på 11,0
Min ordre vises heller ikke.
Omsatt for 1,2 millioner på 11 kr:
Gikk nye 40k på 11 kr nå. Det drar seg til
Takk. Der ligger min på 9,5
Mulig jeg ikke har skjønt dette helt,men må de ikke løses inn for 11,82 for å kunne selges videre?
Hvis de selges for mindre enn 11,82 så vil de jo tape penger,eller hva er det jeg ikke har skjønt.
Nei, rettene er gratus. Selger du for 10kr er det 10kr i pluss