Ok hjertelig takk.
Skal ikke selge noen og de som selger nå kommer til å angre bittert om 1-2 år
Ok hjertelig takk.
Skal ikke selge noen og de som selger nå kommer til å angre bittert om 1-2 år
Du må fortsatt betale 11,82kr for å bytte rettene til aksjer før fristen, ellers tar Røkke dem.
Ja betaler med glede de 11,82 for å få aksjer i newco,dette er en nobrainer.
Betale ein 11,82 for rettighetane ein har i dag, må ein pr nå ha ein startkurs på 22-23 kr for å gå i balanse i forhold t salg av desse i dag. Trur ein på høgare kurs enn det som tegningsrettigheten kosta + salgsprisen for denna, så må ein innløysa desse og venta til det blir børsnotert. 10-11 kr virker noe lavt mtp utsiktene…
Jeg har noe cash på vei inn til Pareto som jeg klarte skrape sammen og vil kjøpe for det jeg kan om jeg får på 10-11kr. Nordnet ser ut til å lagge voldsomt?
Samme i DNB, som å handle i blinde. La inn 10k på 11,0 kl 10,08
Har ikke peiling på om det ble kjøp eller ikke. Er vel kun Pareto som sitter med oppdatert info?
Edit: Ser nå at jeg har fått 63% av ordren på 11
Edit2: Nå er hele ordren gjennomført. Ligger fortsatt med en ordre på 9,5. Er heller tvilsom til at den går gjennom, men lov å prøve seg.
På Nordnet får jeg verken opp rettene jeg har eller noe på ticker
Har du ikke eget menypunkt for VPS på Nordnet? Har du prøvd å logge deg på direkte på VPS?
Ikke jeg heller,men jeg snakket med pareto og de sa at de kommer senere idag eller imorgen.
Jeg har nordea men pareto som kontofører i VPS
De var ikke de rimorges men dette er jo IKZ som jo er ekstra kronglete
De hos Pareto har jeg tilgang til.
Men får dere kjøpt/solgt hos Nordnet da dere som har de der?
Ingenting på Nordnet. Burde det ikke vært lagt ut for salg/kjøp samtidig??
1% kurtasje på OTC handel hos Pareto
Men er det minimumssum? Så en skrev 500 tidligere idag
Betalte 0,05 % på mitt kjøp gjennom DNB
Hvis man har DNB med ASK, og velger å benytte tegningsrettene, vil de da belastes ask på oppgjørsdato?
Paretos aksjehandelløsning.
Doblet min beholdning nå via PAreto på kurs 10,75. Nå har jeg såpass mye i TR, AMSC og Soff at jeg ikke “vil” ha mer med mindre det skulle skje noe ekstraordinært.