Nå vises mine på Nordnet hvertfall
Ikke mine(ikz)
Kan ikke se mine heller i nordea,men de dukker vel opp snart.
Mulig det tar en dag eller to ekstra, mine er på AF
I DNB var de synlige i går, men ser ingen handel.
Reminder of last day in the Acceptance Period in the Offer to purchase existing shares in Solstad Maritime Holding AS by Solstad Shipholding AS
Vet ikke hvor riktige disse ratene er, men UNO Offshore oppgir 1,2 mill på Prosper for Deepsea Yantai jobben.
DEN tror jeg vi sier oss fornøyd med, den raten der er nødt til å være bra ellers hadde ikke Solstad inngått en avtale som starter om 3 år og varer potensielt til skipet er 20 år i 2034
Velidg bra-sikrer langvarige gode inntekter og Ocean er i den størrelsen som det er “minst” rifdt om-dvs under 100personer/150tkrane og det er også her det ser ut til å komme litt nybygg om 2-3år.
Ifølge Pareto er det gått 100k aksjer til 22,250 idag
Ikke oppgitt men tipper vi er på ca 1,1-1,2mrd kontraktsverdi firm? Innspill?
Sapphire er åpenbart gått på jobb-usikker hva/hvor lenge:
Solstad hjemmeside-tatt av spotlisten
Westshore-tilbake 7.7 TBA
Braemar- tilbake 18.7 TBA
Fearnley tilbake 11.7 TBA
Viktigste er minst mulig kaitid- jeg lurte litt på hvorfor Prosper og ikke sapphire tok den jobben prsoper er på men de hadde nok en plan for sapphire da.
Results of Offer to purchase existing shares in Solstad Maritime Holding AS by Solstad Shipholding AS
Ser at porteføljesaldoen min svinger opp og ned med beløpet jeg kjøpte SMH-aksjer for. Hva er grunnen?
Nordnet? De har enda ikke klart å få alt i orden…
Blir spennende å se hvor lenge soff skal svinge mellom 40-42 før den tar veien videre enten opp eller ned.
Siste “arbeidsdag” av Q2/H1- nesten så man venter noe nyheter…
Sitat forvalter DNB SMB Dag Hammer i artikkelen:
"Tror markedet holder seg sterkt
– Jeg liker segmentet veldig godt. Det var tanken bak at vi valgte å bruke tegningsrettene og ikke selge de, sier Hammer.
Forvalteren sier at offshoremarkedet er «superstramt». Han peker på solide kontrakter inngått nylig, begrenset kapasitet og lyse utsikter.
– Det ser ut som dette markedet kan holde seg sterkt ganske lenge, sier Hammer.
Ifølge Solstads spotside skal prosepr jobbe for Ross til 5.7 og så rett på jobb for Shell samme dag
edit: bEKREFTET AV hAGLAND, NYTT FLTT PÅ DIREKTEN 950K/DAG