Instrumentet er kraftig oversolgt nå…
Håpet må større omsetning som nevnt tidligere, men den presentasjonen fikk meg til å gi blanke. Virker som de holder seg til planen fra rekonstrukt. ref @Metallian. I min bok er det veldig positivt når man slipper å måtte gjøre småjusteringer underveis og «alt går på skinner». Dette er bra.
Ligger et SOFF skip med Magseis Fairfield logo på Humla i Ålesund. Gammelt nytt, eller nytt salg på gang? Klarer ikke tyde Solstad-navnet, men det står Normand xxxxxxxx.
Normand Tonjer, er vel på kontrakt med Magseis ett års tid til.
Tonjer har jobbet for Fairfield siden 2018. Kontrakt til okt 23.
Frontier og Installer har reist fra Køge. Frontier oppført Bornholm, Installer oppført Fredrikshavn, jfr Marinetraffic.
Installer skal på verft yar jg fått bekreftet, Frontier er det ikke meldt noe på…
Ser ut som Frontier har lagt seg i området for NordStream eksplosjonene.
Ja ligger like ved «danger area» og tysk kystvakt….
Installer på vei til 3 -4uker på verft, lukter mobilisering til jobb…,
CSV; Jarl forlenget til 01.01.23 og Australis forlenget til 03.12.22, jfr hjemmesiden til Soff
Argh 2min gør meg😄
NEW [NORMAND SIRIUS](javascript:void(0) Equinor Energy AS R/M Deepsea Stavanger, D/D 14 21/11/22 NOK 90000
“Coming up soon” Kan jo tolkes bra.
Dårligste nyhet fremover nå må jo være evt fravær av nyheter.
Evt fravær av bevegelse😄
Skuffende utvikling på den idag. Børsen opp 1,5% burde ha gått endel siden det store fallet igår.
Det henger nok sammen med de mørke skyene på himmelen. Rart likevel når prising skal foregå 6-9 mnd frem i tid.
Opp 1,8% er jo bare en vits.Equinor er opp 3,6%