Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Instrumentet er kraftig oversolgt nå…

Håpet må større omsetning som nevnt tidligere, men den presentasjonen fikk meg til å gi blanke. Virker som de holder seg til planen fra rekonstrukt. ref @Metallian. I min bok er det veldig positivt når man slipper å måtte gjøre småjusteringer underveis og «alt går på skinner». Dette er bra.

4 Likes

Presentation of the 3rd quarter 2022

Ligger et SOFF skip med Magseis Fairfield logo på Humla i Ålesund. Gammelt nytt, eller nytt salg på gang? Klarer ikke tyde Solstad-navnet, men det står Normand xxxxxxxx.

Normand Tonjer, er vel på kontrakt med Magseis ett års tid til.

1 Like

Tonjer har jobbet for Fairfield siden 2018. Kontrakt til okt 23.

1 Like

Frontier og Installer har reist fra Køge. Frontier oppført Bornholm, Installer oppført Fredrikshavn, jfr Marinetraffic.

1 Like

Installer skal på verft yar jg fått bekreftet, Frontier er det ikke meldt noe på…

1 Like

Ser ut som Frontier har lagt seg i området for NordStream eksplosjonene.

4 Likes

Ja ligger like ved «danger area» og tysk kystvakt….

Installer på vei til 3 -4uker på verft, lukter mobilisering til jobb…,

1 Like

CSV; Jarl forlenget til 01.01.23 og Australis forlenget til 03.12.22, jfr hjemmesiden til Soff

4 Likes

Argh 2min gør meg😄

NEW [NORMAND SIRIUS](javascript:void(0):wink: Equinor Energy AS R/M Deepsea Stavanger, D/D 14 21/11/22 NOK 90000

Tolk det som man vil

1 Like

“Coming up soon” Kan jo tolkes bra.
Dårligste nyhet fremover nå må jo være evt fravær av nyheter.

2 Likes

Evt fravær av bevegelse😄

Skuffende utvikling på den idag. Børsen opp 1,5% burde ha gått endel siden det store fallet igår.

Det henger nok sammen med de mørke skyene på himmelen. Rart likevel når prising skal foregå 6-9 mnd frem i tid.

Opp 1,8% er jo bare en vits.Equinor er opp 3,6%