Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Går ikke Ann å være uenig i det.

Ser ut som det blir nedgang. Her selger flere seg ut.

Alle andre går opp,SOFF ned,velkommen til bakvendt land.

Da er hodeskulder formasjonen tilnærmet bekreftet og en realitet.

Svært illevarslende - spør du meg.

Ja det ser ut som det bærer ned mot 20 igjen.

Børsdagen er heldigvis ikke avsluttet enda. Om dagen avsluttes i minus på oppgang ellers og en tiltagende oljepris -


Nå ser det ut som panikken brer seg;( må ta litt tap selv nå.

Er det noe fundamentalt som har endret seg de siste 2 dagene? Ser ikke helt årsaken til det store nedsalget, men det er vel mye psykologi rundt denne aksjen

Ingenting fundamentalt. Står litt om Maximus i AMSCq3, men ikke alarmerende.

Nå selger nok folk for å deriske - slippe å bli med ned.

Kanskje Voleon er back in biz :crazy_face:

Tror jeg ikke.Er nok mange som ikke vil være med ned til 14-15 igjen.

Dette er jo helt håpløst… Det kan jo komme en NM melding når som helst. Hadde bestemt meg for å lære fra forrige nedtur og selge for å slippe å bli med ned. Nå virker det jo som det skjer igjen. En melding nå og det snur opp. Det her er jo umulig å time :man_shrugging:
Valgets kval.

2 Likes

Ser mørkt ut når den detter etter børsoppgang på over 2%

Voleon er over 0,5% igjen🤓

2mrd for en kabellegger…

1 Like

Akkurat, da har dem sikkert stått for mye av omsettingen i dag og utløser panikk i morgen.

Det som kan bli redningen, om en vil kalle det en redning, er makro - om oljeprisen bryter opp. Opec har allerede varslet om muligheten for ytterligere kutt. Om Russland har baller, innføres oljenekt av G20. Med oppimot 10 mboed uten kjøpere vil oljemarkedet bli brennhet…

1 Like

Hvis Voleon har begynt og shorte igjen nå så tror jeg mange vil selge seg ut,de husker jo hvordan det gikk sist.Synd men sant at det skal være så lett og shorte denne.

Det er riktig. Det blir nok ragnarok nå. Ikke lett å bli kvitt aksjer i et slik klima.