Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Grattis. Kjenner meg godt igjen i noen du nevner der i negativ forstand.
Soff er også min diamant pt. Doblet beholdningen siste 1-2 ukene før Hemen var ferdig med nedsalget på slutten av 2021. Angrer ikke et sekund. Men klart 2022 har vært mye berg og dalbane.

1 Like

Mens vi «onanerer» til våres eget selvbilde - er stolt over SOFF investeringen (rettmessig riktig nok) så er det straks terminbytte på oljekontrakter - Er oljetraderne usikker på nok olje fom. Februar :o::point_down:t2: ? Tror det. Jeg blir av og til forbauset over hvor korrelert SOFF er til oljepris utslag intradag. Skulle nesten tro det var noen algoritmer som jobbet med oljeprisen som kjøp/selg innput. Mottok for en stund tilbake tilbud fra pars om algoritme handel. Har ikke satt med inn i det enda, men lettere tilgjengelig enn jeg først trodde


.

Godt nytt år folkens - :kiss:

Edit: over dammen går det unna med Tidewater

Slenger inn denne samtidig nok/USD

5 Likes

«De fleste pilene peker opppver»

5 Likes

Helt adekvat volum. Ikke en vanvitting priceaction, men er likevel noget forbauset over dagens utvikling i SOFF tatt børsen generelt og energirelatert i betraktning. Blant supply selskapene skiller SOFF seg ut negativt, sammen med EIOF og STSU.

sikkert pga det som stod i finansavisen.

Det kan godt være. Får se ann stemningen i morgen.

Du trengte vel ikke vente til i morgen ? :slight_smile:

Herr;)

Hvorfor stiger det så mye nå? Er det noen nyheter?

Merksnodig….

Spørsmålet jeg har stilt meg i hele dag er hvorfor soff ikke har steget - det meste har talt for oppgang.

Volumet tok seg kraftig opp. 40 next!

Ser trykket kom rundt 15:30
Noen Amerikanere som skal laste mer?

1 Like

Det tror jeg - Herr

1 Like

Mitt tips og, er i den tiden de har pleid kjøpe

1 Like

Min tanke også. Og de kan handle ganske mye før de må melde.
Neste nivå er vel 10%.

2 Likes

Ja det ble handlet for 17 mill fra 1530 og til slutt,så sikkert Amerikanere som lastet opp. Flott avslutning på det som så ut til å bli en dårlig dag + at Voleon svetter mer for hver krone denne stiger.

3 Likes

God morgen, Kjempe fin start på dagen dette. 2 mil i omsetting på ett minutt. Oljen er opp, grei oppgang i Asia og Amerikanerne står opp om noen timer.

1 Like

Sammen med nedgang i oljeprisen fulgte børsen og SOFF etter. Ser futtene i USA opp - bli spennende å se hvordan dagen ender…

Tikk takk, klokken er snart 1530👀

de er ikke på kjøpern idag