Grattis. Kjenner meg godt igjen i noen du nevner der i negativ forstand.
Soff er også min diamant pt. Doblet beholdningen siste 1-2 ukene før Hemen var ferdig med nedsalget på slutten av 2021. Angrer ikke et sekund. Men klart 2022 har vært mye berg og dalbane.
Mens vi «onanerer» til våres eget selvbilde - er stolt over SOFF investeringen (rettmessig riktig nok) så er det straks terminbytte på oljekontrakter - Er oljetraderne usikker på nok olje fom. Februar ? Tror det. Jeg blir av og til forbauset over hvor korrelert SOFF er til oljepris utslag intradag. Skulle nesten tro det var noen algoritmer som jobbet med oljeprisen som kjøp/selg innput. Mottok for en stund tilbake tilbud fra pars om algoritme handel. Har ikke satt med inn i det enda, men lettere tilgjengelig enn jeg først trodde
.
Godt nytt år folkens -
Edit: over dammen går det unna med Tidewater
Slenger inn denne samtidig nok/USD
«De fleste pilene peker opppver»
Helt adekvat volum. Ikke en vanvitting priceaction, men er likevel noget forbauset over dagens utvikling i SOFF tatt børsen generelt og energirelatert i betraktning. Blant supply selskapene skiller SOFF seg ut negativt, sammen med EIOF og STSU.
sikkert pga det som stod i finansavisen.
Det kan godt være. Får se ann stemningen i morgen.
Du trengte vel ikke vente til i morgen ?
Herr;)
Hvorfor stiger det så mye nå? Er det noen nyheter?
Merksnodig….
Spørsmålet jeg har stilt meg i hele dag er hvorfor soff ikke har steget - det meste har talt for oppgang.
Volumet tok seg kraftig opp. 40 next!
Ser trykket kom rundt 15:30
Noen Amerikanere som skal laste mer?
Det tror jeg - Herr
Mitt tips og, er i den tiden de har pleid kjøpe
Min tanke også. Og de kan handle ganske mye før de må melde.
Neste nivå er vel 10%.
Ja det ble handlet for 17 mill fra 1530 og til slutt,så sikkert Amerikanere som lastet opp. Flott avslutning på det som så ut til å bli en dårlig dag + at Voleon svetter mer for hver krone denne stiger.
God morgen, Kjempe fin start på dagen dette. 2 mil i omsetting på ett minutt. Oljen er opp, grei oppgang i Asia og Amerikanerne står opp om noen timer.
Sammen med nedgang i oljeprisen fulgte børsen og SOFF etter. Ser futtene i USA opp - bli spennende å se hvordan dagen ender…
Tikk takk, klokken er snart 1530👀
de er ikke på kjøpern idag