Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Samme i infront - DN investor har mye feil for tiden.

De er nok ikke pålagt å børsmelde en 1-års på en psv men de pleier gjøre det noe som styrker min gjeetning om at det kommer en samlemelding.

1 Like

New Contracts and Extensions

4 Likes

Elske å ha rett

4 Likes

Snakker om sola så skinner a!

1 Like

Bra timing av Solstad å komme med denne nettopp i dag.

Solstad Offshore sikret kontrakter til 830 millioner | Finansavisen

«Disse nye kontraktene gjenspeiler et fortsatt sterkt marked», kommenterer Solstad Offshores direktør for AHTS-er og PSV-er, Kenneth Lande.

«Generelt ser vi at kommersielle rater fortsetter å bli bedre, og kundene er forberedt på å forplikte seg til lengre kontrakter enn det vi har opplevd de seneste årene», sier han.

2 Likes

1750K aksjer omsatt - altså på tredjeplass over dager med best omsetting siste seks mnd. Tross i rakettforskeren Sundbergs bemerkelsesverdige artikkel er det sterk interesse. Kursen nærmet seg bunnen i trendkanalen ved LOD tidligere i dag. Spent på fortsettelsen

2 Likes

Gode REach tall- Soff eier som kjent 5% av Reach Subsea

2 Likes

Kjenner ikke til det finansielle i Reach, men ser valuta drar ned resultatet her og, mye gjeld har de?

HAr ikke kontroll på tallene men må korrigere meg selv, Normand Drift har 5 millioner aksjer i Reach som er ca 2,2% ikke 5%

Gikk fort dette😅

Ja det er desverre slik at salg utløser mer salg. Særlig makro som styrer nå tenker jeg.

Får se hvordan CPI rapporten blir og om Herr handler mer, kan svinge begge veier dette

1 Like

Kjøpte på 47.5 i går :upside_down_face:

2 Likes

Ser det følger litt samme mønster som i går, dump ned til kl 12:00 - så oppgang frem til 13:00.

Noe ulikt i dag - ingen børsmelding. Det er store intradag uslag, hvor det gjelder å tenke klart…

PAreto har åpenbart ønsket-og fått- mer info om meldingen igår og det er bra nytt. Det ser ut til at det er mye folengelser(opsjoner) som jo nok er på lavere rater enmn de får idag, men det om nye kontrakter og AHTS er positivt! Pareto mener dette er i linje med tallene de har brukt for kursmålet på 80kr altså.

8 Likes

Hvor fant du denne?

Delt i XI chatten

Takk.