Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Hvem snakker vi om da? Sorry leste feil

IB er det han tenker på tror jeg. Jeg tenkte i utgangspunktet på at volumene har en tendens til å ta seg opp generelt mot US open

1 Like

Det har du rett i

Og der er ahts-ratene i Nordsjøen på 1.4mill/dag

8 Likes

Rolig på salgssiden her enn så lenge. Tok mer

Yes, ingen voldsomme grep fra amerikanerne i dag. Kan virke som at de som på død og liv skulle ut nå er ute, i tillegg til at panikken nok har roet seg. Ligget og akkumulert i hele dag selv, er på 90% vekting her nå.

Legger posten under madrassen og titter på den igjen om 2 måneders tid.

EDIT: Som en liten tilleggskommentar ville det rent teknisk vært meget bra om vi dro opp mot 36 til close.

Over 100dagers tenker på her?

Det og at vi får bullish cross i RSI om vi får litt volum mot close

Om ikke forventer du test av 200 - på omtrent samme nivå som 4. jan støtten?

Holder ikke 34,2 tenker jeg vi kan få en undershoot mot MA200 som nå befinner seg på ca. 31,8 ja.
Men så tenker jeg på bakgrunn av dagens prisaktivitet at 34,2 sannsynligvis var en bottom på kort sikt.

Og der fikk vi litt trøkk opp.
Edit: Ikke nok punch til å gi RSI-signalet. Får se hva sluttauksjonen byr på.

ose reagerer tregt her nå. Bør komme volum inn snart

Vært en rimelig stale-mate dag i SOFF. Nivået ditt holder enn så lenge, @Bizzy. Har frigjort tørt krutt for å kunne ta lenger ned om det skjer men nå får dette bare utspille seg.

2 Likes

hele ose gikk i stå mot slutt her

oljeoppgangen ble halvert.

ja fader ser det nå

Men det skjer mellom 1430-1630 nesten hverdag. Før den bygger seg oppgien.

Edit: skal selges hardt for at kursen kommer under 35 her nå på slutten.

Enig. Ble litt volumer i oppløpet mot sluttauksjonen - men på langt nær en typisk bunnreaksjon type undershoot. I morgen tror jeg blir spennende med hensyn til at aksjonærlistene fra handel tirsdag kommer ut.

Roper høyt om emi på xtrainvestor i TC enkelte personer

Anders Lunde

Førstnevnte kommer jo med noen kommentarer her i ny og ne.

Som @Bizzy sier så blir aksjonærlistene i morgen interessant. Kan også gi en pekepinn på det det ropes høyt om.