Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Syns ikke synd på han

Jeg forventer det ikke, men tar vi 37,9 i dag så blir det tidlig julaften til uken.

1 Like

bytt litt om 39,7 ;). Tror Soff er i stand til å kjøre 10 prosent fra slutt i går som jeg ser det akkurat nå

1 Like

Må igjennom en liten mur mellom 37,3 og 37,5. Men ikke så mye som skal til :slight_smile:

jupp, det er de som kjøpte på 41 og snittet ned på 35 som selger her. Ikke så mange

Har ikke vært så mye snakk om emisjon i dag. Da har jeg sagt det - bare for å si det.

Må huske på at frykt er irrasjonelt, og selv om det er en teoretisk sannsynlighet så skjer det man frykter svært sjeldent :man_shrugging:

Merkelig, bare SOFF og SIOFF som går opp

Havil og eiof føler nok straks etter

Er jo vssab som burde gått mest

Hva er et veldig bra teknisk utgangspunkt ved close kursmessig?

Over 34,3 er bra, over 36 er meget bra, 37,9< er veldig, veldig bra.

Da satser vi på det siste.

Yes, kan se ut som det skal gå. Spørs om vi klarer å holde over 37,9 helt til close men virker som selgerne forsvinner litt etter litt her. Utrolig sterk reaksjon fra DL i dag tross røde tall i Oslo, over dammen og noe volatil olje.

1 Like

Olja opp og dollar ned. Det liker Solstad

2 Likes

Ser ut som det er motstand ved 37.40 så det blir vanskelig å nå 37.90 men en flott avslutning på uka likevel. Kommer sterkere på mandag.(får vi håpe)

Jepp, det skal jobbes og slites godt for å komme over der innen dagsslutt. Men mye kan skje i sluttauk, hvis det er noen som skal ta jafs så er det der mulighetene ligger :+1:t3:

1 Like

Børsen surnet til også etter åpning i USA så alt i alt en god dag for SOFF.

1 Like

Det var nærme målet på 37.90

1 Like

Vanvittig bra dag og viktig reversal ved forsøk på brudd ned igjennom 34,2. det var denne reaksjonen vi etterlyste i går, heldigvis kom den i dag.

Med close på 37,6 i sluttauk får vi fort bruddet igjennom 37,9 som utløser nytt kjøpssignal i hourly, da er veien opp til 41,5-42 neste uke lagt til rette for. Tenker nesten her jeg sitter at det var helt greit å legge seg rett under før ukesslutt.

God helg!

3 Likes