Går jo bra dette om man er langsiktig nok (noen år?) , men man skal kanskje ikke forvente for mye på kort sikt.
Langsiktig heilt greit, trur kanskje vi skal ned til 17ish… så får vi sjå ka som skjer der
Eller om man kjøper litt hver dag så treffer man jo bunnen med et av kjøpene
Kjøre den strategien sjølv, gjorde andre kjøp av AuAg Silver og første med AuAg Gold sist veke
Første - men ikke siste pakke fra Tavex hentet på posten i dag 25stk Philharmonika sølvmynter på plass. Noen som selger safe?
Trenger bare adressen:joy:
6000kr er verdt et brekk det
Hvor lang tid tok det fra betaling til levering?
Tar normalt 2-4 dager.
Går rimelig fort. har hatt endel bestillinger der.
Ok. Takker
Bestilte på søndag og har ikke hørt noget enda. Fant ikke noe på hjemmesiden deres, så greit å spørre her hvor erfaringen er tilstede.
Liten edit på denne: Fikk nettopp betalingsbekreftelse i ettermiddag - så da er det vel 2-4 dager fra idag.
Normalt betaler du innen 15min fra bestilling, og sender dem bekreftelse på betaling,m så shipper de 1-2dager etter det.
Hei Evil,
Da har jeg notert det. Stod sikkert på vei i betalingsprosessen, men det må ha passert uten at jeg fikk det med. Det gikk over Trustly uten at jeg bekreftet Tavex, så det er vel grunnen for at det tok noe mer tid.
Takker for svar.
Ahh, har bare brukt bankbetaling. Da er det litt annen proses.
Bare et par dager - rask levering
Kjøpte mine første sølvmynter i dag. Prøver meg på norskmynthandel. Uten forsikring på forsendelsen for å spare kurtasje
Når opplevde man sist at en norsk postenpakke forsvant?
Det skjer av og til hvis avsenderen er kjent for å sende verdifulle gjenstander i posten.
Skjer ikke dette konstant? Mange som mister bl a konfirmasjonspenger i posten.