Var bare 5 coins, men tror jeg kjøper litt mer og betaler for sporbar pakke neste gang
Hva oppbevarer gjengen myntene sine i? FG pengeskap eller bak toalettet?
Var bare 5 coins, men tror jeg kjøper litt mer og betaler for sporbar pakke neste gang
Hva oppbevarer gjengen myntene sine i? FG pengeskap eller bak toalettet?
Plasseres pent inn i den velkjente madrassen
Har forøvrig aldri hatt problem med å bruke norskmynthandel. Kjøpt en del hos de, uten forsikring/sporing på pakken. Alltid funket fjell.
Ligger an til å bli en godkjent dag for sølv
En frans jæger på det jeg har hjemme og sånn fancy hvelv der jeg har lagret størstedelen.
Til og med Sotkamo er opp i dag
Tilfeldigvis? rett før 1.januar 2022 (Basel III trer i kraft for UK)
Ble sendt med sporing, som gjorde det litt mindre skummelt. Rask levering. Har allerede kjøpt 10 til. Må vel investere i en Franz Jäger snart, da vet jeg dama blir glad.
Haha velkommen til galskapen
Edit
Det er ikke sunt
Det er sykt sexy med franz;)
Er det noen som i desperasjon har forsøkt å selge en mynt noengang? Er det finn.no og å finne en sucker som er villig til å betale spot + 100kr?
Ekstremt enkelt å selge til dealere, men de vil jo ha fortjeneste begge veier.
Så ville definitivt vurdert finn om jeg skulle selge
Selger til dealers, får normalt spot + eller -
Interessant/pikant at begge moderatorene av TekInvestor tydeligvis har en greie for fysiske mynter av metall
Det er bare 2 brukere på TI. Du og jeg.
Høres ikke ut som noe som er lett å få gevinst på før prisen er vesentlig opp, egentlig.
Man kjøper jo ikke mynter for å selge før prisen har passert 100 USD med god margin
Hehe, nei, jeg har ikke kjøpt fysisk sølv for en swing trade, men liker å samle litt erfaringer om nye ting.
Er jo i hovedsak inflasjonshedge.
Men morro måte å spare på.