Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Var bare 5 coins, men tror jeg kjøper litt mer og betaler for sporbar pakke neste gang :sweat_smile:

Hva oppbevarer gjengen myntene sine i? FG pengeskap eller bak toalettet?

1 Like

Plasseres pent inn i den velkjente madrassen

3 Likes

Har forøvrig aldri hatt problem med å bruke norskmynthandel. Kjøpt en del hos de, uten forsikring/sporing på pakken. Alltid funket fjell.

Ligger an til å bli en godkjent dag for sølv

4 Likes

En frans jæger på det jeg har hjemme og sånn fancy hvelv der jeg har lagret størstedelen.

1 Like

Til og med Sotkamo er opp i dag

4 Likes

:open_mouth: Tilfeldigvis? rett før 1.januar 2022 (Basel III trer i kraft for UK)

4 Likes

Ble sendt med sporing, som gjorde det litt mindre skummelt. Rask levering. Har allerede kjøpt 10 til. Må vel investere i en Franz Jäger snart, da vet jeg dama blir glad.

2 Likes

Haha velkommen til galskapen

Edit

Det er ikke sunt

3 Likes

Det er sykt sexy med franz;)

2 Likes

Den Olsenbandensafen er kinesisk.

Dette er sexy safer: https://www.brownsafe.com/

1 Like

Er det noen som i desperasjon har forsøkt å selge en mynt noengang? Er det finn.no og å finne en sucker som er villig til å betale spot + 100kr?

1 Like

Ekstremt enkelt å selge til dealere, men de vil jo ha fortjeneste begge veier.

Så ville definitivt vurdert finn om jeg skulle selge

2 Likes

Selger til dealers, får normalt spot + eller -

Interessant/pikant at begge moderatorene av TekInvestor tydeligvis har en greie for fysiske mynter av metall :sweat_smile:

3 Likes

Det er bare 2 brukere på TI. Du og jeg.

Høres ikke ut som noe som er lett å få gevinst på før prisen er vesentlig opp, egentlig.

3 Likes

Man kjøper jo ikke mynter for å selge før prisen har passert 100 USD med god margin :wink:

8 Likes

Hehe, nei, jeg har ikke kjøpt fysisk sølv for en swing trade, men liker å samle litt erfaringer om nye ting.

Er jo i hovedsak inflasjonshedge.

Men morro måte å spare på.

2 Likes