På med hanskene barn, dette har vi snakket om!
Kjipt med MVA, det slipper man jo bare på mynter…
Begynner å tegne seg et bullish bilde nå
EDIT:
JA SÅ BLE DET MER SØLV DA JEG ER IKKE FLAU FOR Å INNRØMME DET HELLER
Spennende makrotall som kan røre på precious denne uken
(første tall er forecast og andre er previous)
PPI i dag, CPI, og jobless claims i morgen
“The Producer Price Index (PPI) measures the change in the price of goods sold by manufacturers. It is a leading indicator of consumer price inflation, which accounts for the majority of overall inflation.”
“The Core Consumer Price Index (CPI) measures the changes in the price of goods and services, excluding food and energy. The CPI measures price change from the perspective of the consumer. It is a key way to measure changes in purchasing trends and inflation”
Kan høye tall her pushe sølv over 25 igjen ? ønskelig scenario med brudd på 25. Retest, og hold vil være mega bullish inn mot slutten av året tenker jeg i vertfall
En fin liten OHS på gang
Algoene trader gull, og sølv mye opp i mot dollaren (DXY) Stanget flere ganger på 94,5 og ser ut som den vil bryte ned nå
Jeg tror at når vi en gang i fremtiden bryter 90 på DXY vil sølvraketten virkelig ta fart
Da har man fått ytterligere lastet opp med coins.
Fantastisk bra de som er laget som klosser…
Kanskje lage en form og smelte om alle sølvmyntene jeg har så slipper man moms og tror dette kunne solgt stort. Vi har jo så mye spenn her i norge at “vanlig lego” er jo for billig…
Må jo ha en myntform også da, når du skal selge igjen
Eller holder det å banke klossene flate og kalle det mynter Vet ikke helt hvor grensa går for å kalle det en mynt
Lego coin:
Legger du på bitcoin logo på gullmyntene og ethereum på sølvmyntene tidobles verdien
Kanskje man kan selge sølvmynter med trykt kode til en krypto-konto med tilsvarede verdi som mynten i Bitcoin, så kan man se hva som er mest verdt om 10 år… Må bare holde koden skjult på baksiden av mynten så ingen snatcher den. (Høres ikke helt safe ut mhp krypto-sikkerhet, men kunne kanskje solgt til ikke-tekniske krypto-nyskjerrige).
Klarer ikke å la være med disse prisene
Mer Britannia til kun 257 pr stk
Edit
Britannia/Big Mac Index er nå nede i 3.84
standard
først 1 % ned på inflasjonstallene. så boom ! fly me to the fucking moon. Kanskje det går opp for folk at inflasjonen ikke bare er midlertidig snart
Dollaren opp 0,5 % og precious stiger. Råsterkt
Dette blir fest… Sitte og se på sølvmyntene mine mens de stiger i verdi…
Jeg og hentet 32 stk i går
Prøver meg på en yolo post i sossisen - den kan vel ikke være helt immun mot stigende sølvpriser
Ser at de nye myntene har enorme påslag i forhold til spot. Eagle, Kookeburra, Lunar etc. Folk burde kjøpe Kenguru, Britannia, Maple, Krüger og Phil «hand over fist» nå mens det er mulig.
Husker godt noe du skrev for lenge siden @holmes “Jeg tar ikke ofte feil på en investering, men problemet jeg har er at jeg ofte er for tidlig ute” Noe i den dur! Sølv i et nøtteskall her
Hold tight and be right!
Når det gjelder salg av fysisk sølv. Så har jeg ingen planer om å selge en eneste ounce under 100$. Zoom ut på chartet og legg sammen 1+1. 100 dollar innen dette tiåret er konserativt mener jeg
Herlig shortinndekning på gang
Story of my life
25 Usd
Britannia opp fra 257 til 270 på 2 dager. Men fortsatt billig.