Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

2 Likes

Masse som har falt på et 1 år sikt, Targovax -10,19%, BergenBio -30,71%, PCI Biotech Holding -32,18%

Det er jeg enig. Det var vært mulig å gjøre dårligere investeringer enn å kjøpe sølv

Hmm. Har du bytterett på de der sirkulerte myntene dine?

Ja, 100 dager åpent kjøp på alt sølv på den butikken jeg bruker.

1 Like

Ligger an til en litt bullish candle stick i dag :star:

2 Likes

First med Q3 i går. Der går det frem at salg av sølv er stoppet. De holder nå 1.4 mill unser sølv, og flere stockpiles med uraffinert. Endeavour Silver har også suspendert salg.

1 Like

Hvorfor?

Pga lav pris. Alt for lav. First har 226 mill $ cash, og Kieth er en stabeis. Kan holde tilbake lenge. Han oppfordrer til boikott av bankene og salg direkte til kunden. Kan få med seg flere miners.

Hvis Kieth klarer å holde tilbake de 1.4 til prisen er på 28+, så vil han ha spart/tjent ca 7mill $ ekstra for selskapet. Snittprisen i Q3 var bare litt over 23$.

4 Likes

Disse myntene kom i går og var plettfrie.

2 Likes

Fortsetter sølvet oppover herfra så blir det julegaver i år også

2 Likes

Blir det noen oz denne helgen også?

Ja, det blir en mager jul her i huset hvor far bruker alle pengene sine på sølv :man_shrugging:

4 Likes

Bedre med sølv enn gråstein i julestrømpen🤷🏻‍♂️

2 Likes

Lo høyt

Kjenner seg igjen, si :smiley:

Men det ble en fin higher low i pm denne uken!

1 Like

Så flott, bare 75kr Oz til jeg er i null.

Pft, kjøp disse Lego sølv klossene. Far har sølvet sitt å kidsa har noe å leke med!

Ca umulig å få tak i de som faktisk er sølv. Men veldig enkelt å få tak i “sølv” fra kina :stuck_out_tongue:

5 Likes