Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Noen av dere miningentusiaster som kan noe om Filo Mining?

Søtt brudd oppover men lite volum, aldri hørt om selskapet. Bra?

Kan mindre om mining enn jeg kan om bankaksjer, men de sier de har funnet gull:

Our last program successfully showcased the Filo del Sol project as one of the most important copper-gold-silver discoveries in recent years, and we are convinced it has potential to grow even bigger and better. Amidst a backdrop of strong commodity prices and a lack of new copper discoveries, it will be an exciting program for Filo Mining’s stakeholders as we continue to explore this remarkable deposit."

Sølv og gull åpner forsiktig opp. Vær på rett side nå boys!
Edit
Krabbefiskeren er fortsatt ikke inne. Skammelig :2nd_place_medal::2nd_place_medal::crab::crab:.

For de som vil følge spot er:

1 Like

Håper på en sunn pullback som holder her !

1 Like
2 Likes

Og så spør hun: kan jeg legge deg til på insta?

Du: Ja, jeg er @sølvapen

1 Like
3 Likes

Diamond hands :gem:

1 Like

Den første MA crossoveren jeg følger på plass i dag, 20/100 ema

1 Like

Dollar Index opp over 0.5% i dag. Umulig for PM å stå imot 3 dager på rad :man_shrugging:t2:

1 Like

Har cirka null bekymring for denne pullbacken enda. Mega bullish om den holder her. Dollar straks over 70 RSI på weekly(DXY) motstand rundt 96,50?

Edit :ok_hand:

1 Like

PM litt opp igjen i dag

Fikk mine første sølvmynter idag, blir nok flere fremover. Hva bruker dere for å oppbevare disse? Vanlig safe? anbefalinger?

1 Like

Anbefaler Julas brannsikre sikkerhetskap med siffer og nøkkellås.Veier ca 50 kg og koster et par tusen kroner.Biltema har en lignende.Den rommer ca 1500 oz.

1 Like

Selv har jeg satset mye av kapitalen på fysisk sølv & gull og julasafer.Har stor tro på verdiøkning og spart formueskatt fremover.

4 Likes

Endelig litt action i «sossisen»- Edit kortvarig glede

Fortuna litt opp i dag

Kanskje det er LastDegree som kjøper :sweat_smile:

2 Likes

En pen liste for de som vil ha tips til minere (Eric Sprott)

2 Likes