Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

1 Like

1 Like

Som bestilt av @GyldeN over

2 Likes

Kjøper 10 oz nå og mer til helga og håper på god pris :slight_smile:

3 Likes

JPM er flinke til å la PM-bugsene få litt hopium innimellom.

:joy::ok_hand:

3 Likes

#hodl

3 Likes

Dette må da være bull for sølv.

Tyskland ligger langt etter Norge når det gjelder innføring av elektriske biler. Men i 2030 er målet at 15 millioner slike biler skal rulle på tyske veier.

4 Likes

Tja, er det Bull for noe som helst at Tyskland går inn for å ødelegge sin egen økonomi fullstendig? Og samtidig dra Europa med seg i dragsuget?

4 Likes

Tyskland importerer olje/gass, så det hadde jo vært noe økonomi i det hvis de hadde klart å erstatte det med noe billigere. Akkurat nå, så virker det jo som om de erstatter det med noe dyrere.

Tyskland må være det mest selvdestruktive landet i verdenshistorien.

De prøvde jo en annen variant rundt 30-40 tallet forrige århundre. Det gikk ikke så bra… Jeg tror nederlaget, ydmykelsen og erkjennelsen nok sitter i psyken til befolkningen fortsatt.

Fra landet ble etablert i 1871 så har de prøvd å kjøre seg selv og Europa i grøfta omtrent hver generasjon. Og har lyktes skremmende bra.

De har gjort det to ganger så langt, så dette blir 3. runde.

1 Like

En liten revansj…

Håpe det holder ut dagen.:cold_face:

1 Like

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

100 dollar dette tiåret blir peace of cake. Mark my words

4 Likes
1 Like

image

1 Like

I 1980 var sølvprisen manipulert av Hunt brødrene. En kan jo håpe at det skjer igjen men ikke glem å selg. Vinduet kan bli kort.

Det er nok ikke hele historien for sølvoppgangen den gang(som folk flest tror). Jeg kommer ikke til å selge på 100 dollar sannsynligvis(kommer an på hvor langt frem i syklusen vi er). Har troen på en blowoff mye høyere enn det.

Og igjen @KitronStar er ikke alle som har en timeframe på 7 dager sånn som du :joy: Men jeg elsker meme’n :joy: :ok_hand:

252 Kr for en Maple Leaf på Tavex nå. Er vel ikke så mye å lure på. En siste julehandel i morgen.
Etter denne selloff i alle assets, er det PM sin tur til å skinne. Frykten vil drive folk inn som under bullrunnet etter finanskrisen.

1 Like