Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Tenk hvis noen

  1. Truer eier/utvikler av tekinvestor til å oppgi hvem som er bak navnene på tekinvestor
  2. Finner deg og rapper sølvet.

Vi er alle i samme båt der, men det slo meg her om dagen hva som kan skje…
Egentlig burde vel hele tekinvestor databasen vært kryptert, på en måte som gjorde det umulig for eier å vite hvem som var kundene, men det er vel mer eller minder umulig.

1 Like

Alle vet at de som stacker sølv også har masse våpen, og er over snittet gal i hodet. Bring it :sweat_smile: :joy:

6 Likes

De smarte av oss har funnet en sikker 3djeparts plass å lagre sølvet ( type bankboks og lignende) :wink:

3 Likes

Ikke for å være party-pooper, men det er mye rart som skjer i dagens samfunn, så ja, vær forbedret og føre var…

2 Likes

Helt enig. Om folk ikke er komfortable med å legge ut forstår jeg det godt :slight_smile:

@GyldeN sånn ? :stuck_out_tongue:

Jada har ikke sølv på bildet, det ble tatt i en annen humoristisk sammenheng.

9 Likes

Heheheh jeg dør !! akkurat sånn ja :joy: :metal: :raised_hands:

Men de barene dine, hvor har du fått dem?

Finn.no?`Rassmussen barer? eller hva det nå heter?

Kjøpt 2 på finn og en hos KA rasmussen :slight_smile: kontakt de på mail for pris evt !

Men går de som mynt?

Nope ! :frowning: ganske grei premium pris på de. Så lønner seg sånn sett mer og kjøp samme antall kilo i mynt tenker jeg, men fikk grei pris på de i forhold til spot

Også kalt “Staten”.

3 Likes

Heldigvis gjelder ikke amerikanske lover her.

2 Likes

Nei, her gjelder bare EU sine lover :blush:

Men bare et eksempel på hva som fort kan skje.

2 Likes

Med tanke på at forhandlerene i Norge må ha en oversikt over hvem de selger til så sliter jeg litt med å se poenget ditt.

Hvis staten vil finne ut hvem som kjøper edelmetall så finner de utav det.

2 Likes

Den samme problemstillingen dukker opp eksempelvis på hus til salgs. Her er det bare og saumfare bildene som legges ut så kanne det dukker opp noe. Så har en alle gruppene på Facebook som flasher klokker etc,

Kontantsalg. Privatsalg. Arv. Gaver.

Men poenget var at den som finner deg og rapper sølvet sannsynligvis blir staten.

1 Like

Sansynligvis ikke, vi har verdens rikeste stat. De har ingen behov for å rappe sølv eller gulv fra befolkningen.

Men tråden handler om sølv, så la oss snu praten tilbake til sølv og drite i konspirasjoner.

5 Likes

God jul!

7 Likes
1 Like