Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Hvilke sølvmynter kjøper en nå og hvor ?

Jeg kjøper mest mulig sølv innhold for minst mulig kroner… Har brukt Tavex men de er nå utsolgt fra den billigste. men solide og veldig trygge.

de har 52 igjen av philharmonic på norsk mynthandel. der handlett jeg siste uke.
Finn.no MEN PASS PRISEN det er ofte dyrer en de 2 over.

Her ser en at behovet og spot + øker i USA.

Gullmynter og Sølvmynter | Gold Source

Disse funker ogås.

Var en side til jeg ikke husker navnet på, eieren er her inne av og til

2 Likes

Bare at sølv blir x antall ganger værre

Norskmynthandel.no har gode priser og stort utvalg . Denne her er ganske så bra priset når man sammenlikner med rene investeringsprodukter hos tavex. Priset til 77,76 kr over spot per oz.
2022 Australia 1 Kilo Sølv Lunar S3 «Year of the Tiger» BU M/Kapsel – Norsk Mynthandel

Begynner og skje ting nå …

3 Likes

Tror sølv shortsene må svelge ned oppkast når de ser nikkel

7 Likes

Følg med , følg med.

2 Likes

Det dumpes forgjeves ( 07.03) :poop:🤌 :muscle:

1 Like

Ikke mange dagene siden Krüger koster litt over 250kr

2 Likes

Upopulære sølv var ikke så dumt likevel, liker an til en svært god dag for sølvfondet vårt!

3 Likes

First er opp over 11%

God timing. Fikk fra myntverket 31stk . 270kr bestilt for noen dager siden :+1:t2:

4 Likes

Ryker bankene sin priskontroll på sølv og gull så snakker vi den største skvis i historien.

Jeg skulle gjerne vært flue på veggen hos JPM nå.

4 Likes

Interessant for oss i sølv bransjen. Litt historie om at papir penger / Fiat ikke var noe verd på 1800 talket… historien gjentar seg. Inflasjon

1 Like

Sjekk det volumet :sunglasses: ikke vært så høyt volum siden 2013

1 Like

Noen som har dasspapir til sølvratioen? går den ned eller opp?

Hvis du mener gold/silver ratio så er den marginalt ned med 0.12%. Til 77.67

Vi vet jo at sølv tar igjen gull i bull run for gull. Bare og børste støv av popcorn maskin og nyte mulighetene. Om krigen skal avta vil i flasjonen fortsette stafettpinnen, samtidig som dollar synker i verdi. :partying_face:

Ha litt i begge leirer gull og vil bli bra :+1:t2:

1 Like