Holy crap, var ikke litt heller det
Crazy bevegelser…
Det er nok ikke så relevant, men la gå:
Nå er jeg hjemme hos mor på juleferie å hun vil prakke på meg div sølvtøy jeg har fått i gaver oppigjennom årene. Det er ikke et komplett sett, så om jeg skal ta det med må jeg kjøpe resten av settet.
Så til spørsmålet; følger prisene på sølvtøy sølvprisen?
Ja! Pluss et fett påslag!
Har en del sølvtøy selv, regnet ut prisen pr enhet sølv. Sølvtøyet er en god del dyrere enn selve sølvet, så det er ikke noe billig sølv. Som investering ville jeg heller kjøpt mynter.
Sølv ser veldig pen ut, i ferd med å gjøre et brudd oppover.
Chartet mitt fra 18. desember har i noen grad fått bekreftelsene jeg ønsker, men litt stygge daily candlesticks gjør at jeg ikke helt tør å slippe løs jubelen
DXY må liksom snu i bullish retning helst tidlig i Q1, eller så kommer den nok til å falle gjennom store deler av 2021
Ja sølvet ypper seg igjen nå
Jeg er posisjonert for videre oppgang.
Venter på brudd i gull, tror ikke sølv løper alene, selv om det er mulig. Brudd i gull vil sette fart på sølv.
Det kommer vel litt an på tidsperspektivet også, gull har allerede tatt ut ATH i år, mens sølv fortsatt skal nesten doble seg for å bare komme tilbake til ATH.
Ja, jeg er klar over at de ikke er helt ekvivalente, men jeg har på følelsen av at sølv allerede hadde vært en del høyere om ikke det var for pegen til gull. På den annen side kan et kraftig rykk i sølv dra med seg gull. Jeg har ventet på at de skal frigjøre seg mer fra hverandre slik som ved forrige ATH for sølv, men synes de jobber sammen ganske mye fortsatt, og det er vel også normalen.
Joda, jeg tenker begge skal oppover, men tipper sølv kommer til å stige mer i prosent i 2021
Det stemmer nok også.
Fornuftig fond fremover?
Evt.
Har 300 tusen i silver bullet - tror det kan bli bra
Der våknet sølv også