Ser ut som silver bullet nå er godkjent i Norge, regner med at det kommer til Nordnet snart da
Nå tror jeg man skal holde veldig godt på sølvet sitt
Skikkelig gull og sølv stup når Phizer-nyheten kom, men Bitcoin holder seg Bitcoin følger vel aksjemarkedet mer enn gull og sølv… Fikk heldigvis solgt rett før hele IG-platformen tryna
Må nok nullstille seg her en liten stund og se hvordan det utvikler seg, men skulle tro at det bare blir et hakk i grafen.
Skikkelig ripe i lakken til IG, sikkert for mange som ville foreta seg noe i forhold til hva de taklet…
Er vel på slike dager man skal kjøpe sølv, ikke selge.
Jeg tror sølv skal til 50$ på litt sikt.
Fallende produksjon, stigende etterspørsel til EV og Solar, og de åpenbare argumentene som pengetrykking osv vil alle bidra.
Virker som Bitcoin tar over ja. Gull og sølv reagerer jo nedover på både dårlige og gode nyheter. Men Btc klatrer oppover
Meanwhile, the prospects for 2021 and beyond remain bullish for the gold and silver markets. Any price weakness over the coming weeks could be another buying opportunity for the precious metals.
Lurer på om sølv rives fra gullkorrelasjonen snart, de vil hver sin vei.
Jeg antar vi endelig har bunnet i PM. Tok sin tid. Kan gå raskt oppover herfra om vi faktisk skal opp.
Løp og kjøp
Jeg mener det fondet ikke var mulig å handle før. Positivt at det har blitt mulig nå.
Ble litt mer Silver Bullet på meg, snitter opp! Om et par år tror jeg dette fondet står en god del høyere enn i dag - noe jeg ikke kan si like sikkert om aksjemarkedet forøvrig.
Bør følge litt med på Bitcoin også nå, kan fort dra på litt om den går over 20.000. Men kanskje ikke like raskt å allokere penger over dit.
Flott bevegelse her nå, tipper vi skal høyt opp
Flott utvikling nå folkens, har på følelsen at jeg fikk lastet opp det siste i ellevte time.
Både gull og sølv har en brukbar sjans for å gå høyere enn forrige topp i august. Særlig sølv ser ganske sterkt ut nå.