Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Jeg har forventet en retest av brudd opp i 20 sonen i sølv som har latt vente på seg. Ville være naturlig om vi testet dette området.

1 Like

Sølv og gull blir nesten som å se på ETH og BTC

image

image

Syk bevegelse i USD!!

3 Likes

Enig i det. Sølv har gått bra de siste månedene så skulle bare mangle. “Heldigvis” har vi en shitcoin i dette landet. Så nedgang i gull, sølv, Bitcoin osv merkes knapt i dag når NOK svekkes😁

1 Like

Da er vi betydelig nærmere det området som jeg har forventet i sølv, men tok lengre tid enn jeg først trodde. Fortsatt mulig vi ser ned i mot 19 tallet, men tar muligens i mot før det . Må bare følge med. Burde være en bra sone for å ta long posisjoner.

3 Likes

Forsøk på å sette en bunn i PM i dag. Er ikke helt overbevist om at dette er den endelige bunnen før det snur opp - men kanskje. Kan være en ok inngangspris nå uansett i hvert fall.

Den var veldig oversolgt da, så tipper dette var bunnen. Krona kalkulerer inn så merker ikke så mye til dette fallet :sweat_smile:

Har kjøpt mynter denne uken :sunglasses:

1 Like

USD later til å kunne stige ytterligere. Det utelukker ikke at PM kan stige også - men forholdet er ofte inverst.

Ja, man kan tenke seg igjennom haugevis av scenarioer. Men jeg mener at denne krisen og all pengetrykkingen vil gjøre at aksjeboblen sprekker og gull, sølv og krypto etterhvert vil stige. Nå timet jeg exit i aksjer på et bra tidspunkt (foreløpig). Tenker å holde fast på at gull, sølv om krypto stiger. Jeg har erfart at dersom det går for mange scenarioer i hodet på hva som kan skje som blir det for mye frem og tilbake og det er sjeldent bra.

Edit: Men er enig med @Savepig. Gull minner om Btc og sølv om Ethereum for tiden. Kanskje de tar over med tiden?

1 Like

Kan jeg spørre hva du ga?

300 kr per 2012 silver eagle

1 Like

Norsk Mynthandel selger de for 271 NOK pt:

https://www.norskmynthandel.no/product-category/solv-bullion/united-states-mint/solv-bullion-american-silver-eagle/

Nærmer seg en liten økning her i sølvgruver for min del, vanskelig å treffe bunnen så får kjøpe litt og litt

1 Like

Bitcoin, gull og sølv ser sterke ut

2 Likes
4 Likes

:arrow_up:

Litt motstand på 2560, ryker den kan den gå et stykke videre opp. Hvis stemmeopptellingen i USA tar lang tid tror jeg det går veien.

1 Like

Tror denne fint vil jobbe seg opp mot 2700 i hvert fall nå.

2 Likes

Endelig! Tosifret oppgang for sølvgruvene mine i går

2 Likes

First Majestic?

Har et fondet silver bullet (Tror ikke det finnes i Norge enda)

Det finnes noen etfer global x silver miners m.fl