Ligger an til brudd opp her, får vi en fin grønn candle i dag er mye gjort
DET ER SÅ PENT! - jeg lagde akkurat samme TA (uten å ha sett din først), men noe mer uklart om den har brutt;
Sølv futurene er i ferd med å indikere videre vei nå.
Det passer bra inn med en breakout opp nå som Powell sier de vil holde rentene lave til tross for at inflasjonen overgår styringsmål.
Noen som har noe forhold til denne?
Synes det ser ut som om det ikke er for mange dager til ATH og 3000… Men det kan bli en cup-handle før den bryter igjennom
Egentlig ikke, koppen skal ha like høye topper, det er jo ikke tilfellet her.
OK, men kan få en bounce under 3000 et sted, da vil det se omtrent slik ut uansett hva det heter
Blir litt skjev kopp pga at motstanden ikke er den andre siden av koppen, men forrige ATH som ikke er alt for lang tid tilbake.
Fare for at vi skal endel ned i gull og sølv. Ser ikke ut som om pris klarer å gå opp.
Ser ikke så lyst ut lengre nå nei.
Dollaren har vel styrket seg litt også ila natten
Skal vel bare ristes litt i treet før neste rally?
Jeg tror markedet nå avventer en klar indikasjon på hvor dollaren skal ta veien. Den er ganske binær akkurat på en støtte. Hvis den fortsetter å bare virke veik, så vil sølv, gull og btc/eth få en boost.
Enten eller nå. Mulig PM pris er i en wedge nå - det er det siste bullishe håpet. Men ser svakt ut foreløpig slik jeg vurderer det.
Jeg har forventet en retest av brudd opp. Det ville være hva man normalt kan forvente. Jeg anser det fortsatt for å være sannsynlig - men er seff også mulig vi skal høyere opp først - før ned igjen. Jeg foretrekker ned nå og bli ferdig med det, for så å stige mer senere. Men markedet gjør som det vil.
Veldig det denne skulle få det idag. Falsk brudd ned?
Gull også ned noe, men merket ikke noe til det i dag i og med krona svekker seg en god del.
Samtidig som Gull og sølvgruvene har mer lik utvikling i dag