Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Ikke veldig imponert over det intellektuelle og analytiske nivået i dette månedsbrevet. Skuddår og olympisk år liksom, som om det skulle ha noen betydning.

De analytiske poengene kommer først. Tolker detpå slutten som kuriosa og fun facts fra en som er entusiastisk og oppriktig interessert i PM. Sykt at de ikke koster på seg ekte gullmedaljer lengere.

1 Like

Cpi coming in hot ! FED er basically stuck her. Win win for gull/sølv på sikt. På tide med en korreksjon i markedene

Bølge nr 2 incoming ?

1 Like

Sølv opp 2%:+1:

2 Likes

Deilig å se slike summer for en philharmoniker!

3 Likes

Da rundet vi 29$

2 Likes

Gratulerer alle silver bulls :rocket:

3 Likes

Med over 1,8 millioner kroner plassert i miners blir det spennende å se hva slags dagslønn de skal gi meg i dag

Både sølv og dollar opp ser jeg

Når sølv og gull er i breakout mode så bryr de seg cirka null om dollaren :sweat_smile:

imponerende at sølv snart allerede er på 30 $. Regner med at 30 $ blir en krig å passere, men burde generere et kraftig hopp når den gjør det.

Vi har sett litt bevegelse i sølvgruvene, men når sølv/gull ratio’en bryter ned er da moroa virkelig starter… Kanskje det skjer på 30 + ?

Sølv med en ukentlig RSI på 72 nå. Tidligere topper i 2004/2006/2011/2020 var RSI rundt 85-87 før kraftig korreksjon. Går man lengre tilbake til 70-80 tallet bikket den 90+

1 Like

Gratulerer med den. Holder du bare videre på alt eller letter du litt? Jeg eier gjennom fond og strategien min er å rebalansere så letter meg etterhvert som det stiger, men i kroner og øre øker jo eksponeringen etterhvert som totalverdien på porteføljen øker.

Se på prisen i 2011, og på underskudd minet og resirkulert vs forbruk.
Sølv har en lang vei å gå.

2 Likes

HODLer

2 Likes

Ja her er det bare å sitte helt i ro og nyte.Det kommer dipper men den lange trenden vil være opp.Hærrlig!

3 Likes

Sølv ble handlet til 4.3% rabatt på Spot/NAV hos PSLV i går.
Så toget har på ingen måte gått.

https://sprott.com/investment-strategies/physical-bullion-trusts/silver/

1 Like

Stormes mot de siste motstander nå ja

2 Likes

Tar vi ut 2020 toppen kan det bli moro :money_mouth_face:

1 Like

29.44

1 Like

Anbefaler 2 juniors med greit potensiale her. Do your own due diligence…

Om sølv skulle ta en kakao her :joy:

1 Like