Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Ser ut som flere skal inn i PM nå.
Folk er vel drit lei tolltrusler og usikkerhet.

Nyyyydelige dager :money_mouth_face:

3 Likes

Kjøper og selger hos Goldsource i Bjørvika.

Ryddig og greit firma

1 Like

Ja, jeg har solgt til de. Både gull og sølv. Bare å møte opp, og så tester de og veier det. Og du får penger på konto. Men jeg har tatt ut verdien i sølvmynter og ikke i cash. Går sikkert an å sende til dem også.

1 Like

Norsk Mynthandel har de beste prisene og tilbyr innsending og personlig oppmøte.

3 Likes

Fredag i morgen. Kaffegruten sier at trenden kan snus :man_shrugging:t4:
Selger uansett ingenting under 50$

Aris mining (gull) med fine tall i dag. Aksjen bør kunne doble seg på 16 mnd herfra.

2 Likes

Venter du på at det blir en skikkelig stor cup-and-handle her, med toppen på koppen på ca 50 kr? :stuck_out_tongue:

Mitt store bet er at om 2 år så har 1) gull og sølv miners gått bedre enn omx s30, og 2) at differensen er større enn verdistigning på omxs30.

I så fall sitter jeg med en positiv absolutt avkastning som er større enn jeg hadde fått ved å sitte i indeksfond

1 Like

3,94% i går, da er vi oppe i 13,53% avkastning på tre dager :slightly_smiling_face:

Spot over 34 nå :2nd_place_medal:

Levering i mai 34.76

1 Like

Ganske så råsterk

2 Likes

Første fredag vi ikke ble «gruset».
Q1 bør bli bra for miners slik det ser ut nå.

3 Likes

Noen som har noen minere so
de har spesielt stor tro på?
Sitter selv med største posisjoner i Pan American (PAAS), First Majestic(AG), samt noen litt mindre posisjoner i Hecla Mining, Coeur Mining og Vizsla. Sistnevnte ønsker jeg å øke i.

2 Likes

Vizsla for sølv, og Goliath for gull. Ellers fond og fysisk for min del.

2 Likes

Denne er fin. Fra Don Durrett på X

1 Like

@GyldeN ja enig! Følger også Rick Rule ganske tett - her gjennomgår han f.eks gull og sølv aksjer en for en.

1 Like

Om Dr.Copper bryte ut kan det bli luftig i PM

3 Likes

Er det lov å håpe på brudd gjennom 35 snart? :gem::raised_hand:

2 Likes

Hvorfor stoppe der? :cowboy_hat_face:

2 Likes