Ser ut som flere skal inn i PM nå.
Folk er vel drit lei tolltrusler og usikkerhet.
Kjøper og selger hos Goldsource i Bjørvika.
Ryddig og greit firma
Ja, jeg har solgt til de. Både gull og sølv. Bare å møte opp, og så tester de og veier det. Og du får penger på konto. Men jeg har tatt ut verdien i sølvmynter og ikke i cash. Går sikkert an å sende til dem også.
Norsk Mynthandel har de beste prisene og tilbyr innsending og personlig oppmøte.
Fredag i morgen. Kaffegruten sier at trenden kan snus
Selger uansett ingenting under 50$
Aris mining (gull) med fine tall i dag. Aksjen bør kunne doble seg på 16 mnd herfra.
Venter du på at det blir en skikkelig stor cup-and-handle her, med toppen på koppen på ca 50 kr?
Mitt store bet er at om 2 år så har 1) gull og sølv miners gått bedre enn omx s30, og 2) at differensen er større enn verdistigning på omxs30.
I så fall sitter jeg med en positiv absolutt avkastning som er større enn jeg hadde fått ved å sitte i indeksfond
3,94% i går, da er vi oppe i 13,53% avkastning på tre dager
Spot over 34 nå
Levering i mai 34.76
Første fredag vi ikke ble «gruset».
Q1 bør bli bra for miners slik det ser ut nå.
Noen som har noen minere so
de har spesielt stor tro på?
Sitter selv med største posisjoner i Pan American (PAAS), First Majestic(AG), samt noen litt mindre posisjoner i Hecla Mining, Coeur Mining og Vizsla. Sistnevnte ønsker jeg å øke i.
Vizsla for sølv, og Goliath for gull. Ellers fond og fysisk for min del.
@GyldeN ja enig! Følger også Rick Rule ganske tett - her gjennomgår han f.eks gull og sølv aksjer en for en.
Er det lov å håpe på brudd gjennom 35 snart?
Hvorfor stoppe der?