Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

Ikke siste uken nei.

Men det er jo ikke super oppgang for sølv siste året.(mot nok og gull , mennfond og gruver/aksjer har virkelig tatt avvisere uken) Det viktigste er jo brudd gjennom 35, som kan lede til endelig og komme til 50 og eventuelt brudd på 50 som virkelig gjelder.

3 Likes

En av de største selskapene til auag gjør det bra i dag (og 11% mandag …:joy:)

Og mine fond for i dag , what a ride…. Ikke bra for nervene og være sølv investor.

5 Likes

Dette begynner å bli moro😎

Solid move i Hecla og

Stopper ikke med det første det her

1 Like

7% om dagen er bra for magen

4 Likes

Ser ut som 35 en holdt. Det kan bli spennende neste ukene. Kan 35 bli ny støtte på nedsiden ?

2 Likes

Fredag

Som regel den jævligste dagen for sølv.
Men foreløpig ser det veldig bra ut.

Ser det går rykter om at Hecla er kraftig shortet. Kursen faller på stigende sølvpris :man_shrugging:t4:

1 Like

Ja vi må vel regne med litt pause snart :joy:.
Men for en uke for sølv aksjer / fond :rocket:

God helg !

7 Likes

Den berømte «cup» med et litt langt «handle»?

1 Like

Vi holde over 36 enda. Får håpe den holder her før nytt drag opp, så kan det heller komme litt stabilisering på 40 nivået.

2 Likes

Moro å se silver bullet opp over 40% i år, men føles fortsatt som vi er i startgropa

3 Likes

Hvis vi ser på det teknisk så er det vel nå en skulle ha kjøpt. Er meget glad jeg gikk inn enda mer på 100-1 på sølv. Og siste tiden har det vært mest fond.

Med ny 1.8% i dag tror jeg virkelig de som har hatt short / har short får kjørt seg. Håper det kollapser helt og vi kan komme oss opp på det magiske 50 tallet. Tenk på fond og inntjening gruver vil ha da :+1:t2:, og verdi justeringer som må gjøres.

Får vel sitte og nyte dette (kan jo skje ting som før :sweat_smile:)

Ha en strålende Mandag.:rocket:

3 Likes

Skulle sikkert kjøpt nå, men hadde man turt å satse flere millioner her? Tror det er helt greit å være inne tidlig og heller smøre seg med tålmodighet

2 Likes

He he har satt og lest litt tilbakers i tid fra “oss” i 2021-22. vi håper på at den skulle bryte 35 da og og nå endelig 4 år etter……

Men se positivt på det. Jeg har ikke solgt mynter enda og hadde det steget da så hadde en ikke fått så mye. :+1:t2:.

Men det har vært meget turbulent, men føler nedsiden ikke har vært risky.

1 Like

Har fått økt litt bunnene underveis da. Men ja den store gevinsten ligger foran oss tror jeg

4 Likes

5 Likes

Probably nothing

2 Likes

Det er tydelig at noen prøver å gjøre noe for å få ned prisene men det kan se ut som de ikke lykkes helt. Her ser du rett net store volumer men så er det rett opp igjen. Akkurat når USA ikke er aktive og nest sansynligvis da de har best sjangs.
Nå ser vi og de sterkt over kjøpte signalene forsvinner, kanskje vi er klar for å strekke oss litt opp til ganske snart 🥹

1 Like