Ja vi har jo sett oppbygging. Fond og aksjer er ATH og nå kommer sølv etter kan bli en meget pen dag om ikke noennklarer og trykke denne ned igjen…
Top 8 er opp 6- 12%
Ja vi har jo sett oppbygging. Fond og aksjer er ATH og nå kommer sølv etter kan bli en meget pen dag om ikke noennklarer og trykke denne ned igjen…
Top 8 er opp 6- 12%
Dette liker ikke shorthusene, bouncer på 50 dagers snitt og jobber seg opp mot viktig motstand.
Mulighet for at den starter price discovery oppover da.
35 dollar break =
Ja den magiske 35 dollaren….
-12,5% i usa fond eller AuAg Silver Bullet A
Utv. i år +32,08%
Det er gode tider for noen
Hvis dette fortsetter kan vi nå 35+ i spot i kveld
Hvis dette fortsetter kan vi nå 35+ spot i kveld
Edit
Der var man plutselig over 35 i spot………i hvertfall i noen sekunder
Vi har ventet lenge og vi har ventet tålmodig
God dag !
Futures passert 36.
Noen som har noen formening om hvordan det ser ut teknisk nå?
Tenk om dette kan utløse den lenge etterlengtede short squeeze. Da vil det kunne være enorme muligheter. Men det som virkelig kan sette fart på denne er og få volumene bare litt opp.
Jeg gjorde en rask søk på chat gbt her ser en jo at sølv er minst av alle.
Og det som er med sølv er jo at det brukes mer en hva som utvinnes hvert år. Så hvis vi får en investerings vilje at dette kan brukes som penger (Som florida se under) vil det kunne virkelig bli bonanza. Og som Savepig skriver (Og meg selv den dagen sølv var 100-1 kjøpte jeg significant beløp med AUAG ) forde det er historisk lavt. kan gå lavere men i utgangspunktet en veldig god ingang. Så klarer short nissene og presse ned når USA våkner eller vil dette være dagen som markere en epoke for sølv…
https://www.flsenate.gov/Committees/billsummaries/2025/html/3652?utm_source=chatgpt.com
De pleier å presse ned i timen før us starter. Dvs NÅ. Og det går motsatt vei
Edit
Der klarte de 0.25 ned
Men hvordan har sølv gjort det mot NOK siste tiden? Skylles oppgang i sølvet i hovedsak nedgang i dollar?
Denne daily cycle’en burde ta oss en plass i mellom 37-40 $.
Så blir det spennende å se utviklingen fra høst til nyåret !