Noen som samler eller investerer i gull sølv mynter som også har samlerverdi ? For eksempel 10 til20 prosent over metallverdi
Nja, er vanskelig. Jeg anbefaler mest sølv i 99.99% renhet.
Jeg har mye stasj men får sjeldent mye samlerverdi (spesielt om sølv stiger mye)
Oioi kun 10 dollar i fra den gamle stygge 50 dollar rekorden.
Men for en mnd… jeg angrer jeg ikke brukte mye,mye mer på ferien 

.
Gruver er jo on fire i aug for oss i gull og sølv bransjen.
800 000 000 oz, det er omtrent hele sølvproduksjonen i verden i 2024😳
Ja det er det som “vi” sølv folk har sagt hele tiden. Vil det komme en dag da plutselig tidevannet forsvinner og vi virkelig kommer til og se hvem som ikke har truse på…
Eller sagt litt andreledes the Great Squizzze….
Jeg har ventet på det i over 10 år, har ikke dårlig tid 
Som nevnt i hele år tror jeg vi topper ut rundt 50 dollar i år. Optimalt sett etter min mening håper jeg vi kommer dit i så sakte tempo som mulig mtp de tekniske oppsidene det vil bringe senere. Liker det jeg ser på chartene til både gull, og sølv her med konsolidering, og akkumulering sakte, men sikkert. Fortsatt ingen tegn til retail fomo eller noe. Ja teknisk sett er vi overkjøpt på RSI på de lengre timeframene, men veldig godt tegn når vi er i et bullrun (som vi helt tydelig er)
En close over 40 dollar i dag vil sette en god vei videre for det “psykologiske” målet med tidligere topp på 50 dollar !
Sagt det før sier det igjen. Alt under 50 dollar pr oz er billig
Som jeg alltid har sagt . Jeg tror sølv vil komme til og finne sin pris. Før trump trodde jeg 50-100 dollar Men nå med tariffer og all den inflasjonen han vil lage , tror 100+ men egentlig langt over. De kommer til og trykke dollar til det ikke er mer blekk igjen. De evalueringer og mye mer.
Jeg er strålende fornøyd nå med 2 (nesten 3)x 7 sifret beløper i gull og sølv investeringer. Men jeg ser ingen grunn til og selge.
Verden låner penger og inflasjon kommer til og knekke mye. Få tak i sikre verdier og bli gjeldsfri er mitt tips. (Jeg lever slik nå)
AuAg selskaper tjener vel greit med penger nå.
Pene mynter
Husk å bruk korrekt ticker (comex) vi closet over 40 på fredag
Er helligdag i us/canada i dag så mest spent på åpningen i morgen😅
Syns forøvrig man burde endre ticker til tråden her også ? Ikke bruke Slv ?
Drøy reaksjon i Hecla Mining.
Bare å kjøpe mer tråd for her blir det hekling fremover ( ha ha ha)
Tja, er det riktig da?
Jeg forholder meg til prisen på Nordnet, som er identisk med bullionvault, kitco, silverprice og goldprice sine priser.
Som igjen vel er prisen man må forholde seg til ved kjøp og salg av sølv akkurat nå, eller?
Det ryktes at Saudi har tatt noen små posisjoner (type 40 millioner $) i sølv. Småpenger selvsagt. Men muligens en begynnelse på noe.
Finner ingen bra kilder annet enn sladder på YouTube