Jeg postet denne forrige uke @Mr.Oncoinvest
(LBMA) er det største globale senteret for det fysiske sølvmarkedet utenom-kontrakt (OTC), mens COMEX (en del av CME Group) er den ledende plattformen for handel med sølvfutures og -opsjoner, et betydelig marked i seg selv, spesielt for institusjonelle investorer og hedging. Mens LBMA fungerer som det primære fysiske markedet med omfattende clearing og handel med fysisk sølv, er COMEX den avgjørende futuresbørsen som driver prisutvikling og legger til rette for storskala handel gjennom kontrakter.
Visstnok endel som er stengt i US i dag, noen ideer om hva som skjer når de åpner i morgen? Mye short inndekning og stop loss eller det vanlige short salget og under 40$ igjen?
Tror du ikke folk i USA følger med selv om børsen i USA er stengt i dag?
Joda, men 4% opp uten å kunne dekke inn noe? Men blir sikkert det vanlige ja.
Jeg henger ikke med her, hvorfor skal de ikke kunne kjøpe og selge i et marked som åpenbart ikke er stengt? Er shortingen gjort i et produkt som kun kan handles når USA er åpen?
Er vel futures som driver sølvprisen mest, og siden comex er stengt i dag er det sikkert en del retail som ikke har kommet seg ut over helgen, mulig enkelte hedgefond også .
Om det vil ha noe å si i morgen ettermiddag aner jeg ikke, enkelte spekulerer om det på investing sitt sølv forum, men mye tullprat der også.🤷
Takk, da skjønner jeg litt mer. Sorry for å være treg 
Gratulerer Boys!
Over 41 i Spot
Edit
Futures Desember over 42$
Når tar vi 50? 
Jobs rapport i dag.
Grusomt dårlig.
Øker mulighetene for dobbelt rentekutt.
PM er opp ganske bra
Merker jeg burde hatt mer sølv og gullfond nå ,(
Tips til bra sølvfond?
Omg for en tid vi er I 

.
Oss som starta her for 20-25 år siden med første sølvkjøp i 2000. (1kg sølv på Finn til 1600kr
) og ikke minst når gull var 300/400 dollar og dollar var 6/7kr
.
August var jo ekstrem og det ser ut som vi akkurat har starta.
Ja navnet mitt har jeg hatt i 10 år og det er en grunn for det SILVERtailfox…
Endre navnet til Richbitch du nå 🫡
Burn baby burn 

The latest short report [for positions held at the close of business on Friday, August 15] showed that the short position in SLV increased by a hefty 19.37%…from the 45.22 million shares sold short in the prior report…up to 53.97 million shares in this latest short report that came out ten days ago…9.97 percent of total SLV shares outstanding. This amount remains grotesque, obscene – and fraudulent beyond description…as there is no physical silver backing any of it as the SLV prospectus requires.
BlackRock issued a warning five or so years ago to all those short SLV that there might come a time when there wouldn’t be enough metal for them to cover. That would only be true if JPMorgan decides not to supply it to whatever entity requires it.
The unbooked margin call losses of the shorts in gold and silver is now somewhere north of $50 billion
Jeg skjønner overhodet ikke logikken